7 marca 2013

Wiosna ?

     Witajcie,
     Czy w końcu przyszła wiosna ? Wnioskując po ostatnich dniach można by rzec, że w końcu mamy wiosnę, niestety po dzisiejszym dniu wnioskuję, że to jeszcze chyba nie wiosna i z tego co słyszałem z prognoz od następnego tygodnia znowu ma być mroźnie buuu :( a tak było pięknie, dużo słońca, człowiek pełen energii, dobrego humoru, ach uwielbiam wiosnę i ten czas kiedy na nowo wszystko zaczyna budzić się do życia. Ostatnie dni starałem się spędzać jak najwięcej na powietrzu i chwytać łakomie pierwsze wiosenne słońce, stąd też taka długa posucha na blogu, ale dziś się zmotywowałem i o to jestem z moją propozycją na wiosenny luźny dzień. 
   Przechodząc do konkretów, miałem ostatnio ochotę na kolor dlatego też zdecydowałem się zaczynając od góry na moją bluzo-parkę w żółtym kolorze a raczej bardziej musztardowym, zwał jak zwał, do tego moje spodnie typu chino w kolorze butelkowej zieleni a na stopy mogłem w końcu założyć moje jedne z bardziej lubianych mokasynów. 






Na sobie mam: Bluzo-parka - Asos.com, Spodnie - Asos.com, Mokasyny - Asos.com

Niestety jakoś zdjęć mnie nie zadowala, ale mam nadzieję, że nie jest aż tak tragicznie i że uda mi się w końcu niedługo to poprawić. 

A co Wy sądzicie o takim połączeniu kolorystycznym ? 

Pozdrawiam :]

18 komentarzy:

  1. Takie bluzo parki, mające w zamyśle chronić przed deszczem, nazywają się anorakami :) Co do połaczenia kolorystycznego jestem bardzo na tak, szmaragd z musztardą świetnie współgrają, a jeszcze gdy dopasowanie jest bez zarzutu, nie może byc mowy o złym wyglądzie :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne...Oprócz tego zauważyłem, że anoraki staja sie coraz bardziej popuolarne.

      Usuń
    2. Anoraki, będę pamiętać, w końcu człowiek uczy się całe życie ;)

      Usuń
  2. love the pants. nice color, perfect fit!

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za chłodno jeszcze na mokasyny? Dobry look, co więcej spodnie dobrze leżą i nie są obcisłe - ogromny plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pewnie bym zamarzł w nich, ale w środę było pięknie i było ok.

      Usuń
    2. U mnie śnieg. Wczoraj cały dzień sypało.

      Usuń
  4. bardzo fajne zestawienie ;)
    a co do wiosny...no cóż, jeszcze trochę sobie poczekamy, ale mam nadzieję, że jak już nas uraczy swoja obecnością, to będzie cudowna ;) przedsmak, jaki nam zafundowała przez te kilka dni jest dowodem na to, że zapowiada się obiecująco.
    Pozdrawiam, Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak na razie to bawi się z nami w chowanego :D

      Usuń
  5. Butelkowo zielone spodnie są rewelacyjnie :) Też mam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Dziękuje i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, świetnie to ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  8. aa widzę, że tu u Ciebie zmiany na lepsze:)) co do looku od początku wiedziałam, że masz świetny gust, jednak na Tobie dobry efekt murowany :) świetnie łączysz ubrania i kolory:)
    kurtka rewelacja, zamówiłam sobie parkę w tym stylu bo to must have na wiosnę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki za miłe słowa :) budująco :) zmiany owszem, ale to jeszcze nie to co chcę, więc działam dalej w tym kierunku :)

      Usuń
  9. bardzo podobają mi się dobranie kolorów ubrań :)
    niestety u mnie biała zima ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana stylizacja kolory bardzo dobrze graja ze soba niestety jeszcze za zimno zeby w takiej stylówce smigac :) Miejsmy nadzieje ze juz niedlugo :)

    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń