GlossyBox Man - edycja wiosenna.

     Witajcie, 
     Dziś taki bardzo szybki post na temat wiosennej edycji męskiego pudełka GB. 
     
     O całej idei GlossyBox pisałem już na swoim blogu (TU) wówczas kiedy wygrałem niemiecką edycję tego pudełka. Krótko mówiąc z niemieckiej edycji byłem bardzo zadowolony. Później przyszedł czas na pierwszą polską edycję GB, o której również pisałem na swoim blogu (TU) i również byłem bardzo zadowolony z zawartości pudełka. 
     Dziś z kolei przyszedł czas na opinię o wiosennej (jeszcze cieplutkiej) edycji męskiego pudełka GB. 
     


     A co znalazło się w pudełku ? 

1. Modelująca pomada do włosów "Fast Replay" - ARTEGO (produkt pełnowymiarowy) Cena: 34,90 zł za 100 ml. - chętnie przetestuję chociaż bardzo rzadko używam produktów do modelowania włosów. Plusem jest zapach - bardzo na TAK. 


2. Woda toaletowa "Pure O2" - AVON (produkt pełnowymiarowy) Cena: 57 zł za 75 ml - zapach przyjemny, orzeźwiający, jednak AVON w GlossyBox ? Ja mówię NIE. Firma Avon nie kojarzy mi się raczej z marką luksusową,  a założeniem GB jest o ile mi wiadomo danie możliwości wypróbowania, przetestowania kosmetyków z wyższej półki. Za miast pełnego produktu zdecydowanie wolałbym próbkę wody z wyższej półki jak miało to miejsce w przypadku poprzedniego pudełka, kiedy to otrzymaliśmy próbkę (sporą próbkę) perfum CK. Ten produkt uważam za mały zgrzyt jeśli chodzi o te pudełko. 


3. Balsam po goleniu - LIERAC Cena: 90 zł za 75 ml. - oddam do przetestowania tacie, który był bardzo zadowolony z żelu do golenia LIERAC, który znajdował się w poprzedniej edycji. 


4. Płyn do kąpieli "Kolonialny" - ORGANIQUE (produkt pełnowymiarowy) Cena: 21,90 zł za 125 ml - bardzo lubię produkty ORGANIQUE za ich zapach. Pianka do kąpieli, która znajdowała się w poprzedniej edycji pudełka była bardzo fajna - mimo, że podczas brania prysznicu wszystko w koło było zielone :D 


5. Energizujący żel do mycia twarzy - TOŁPA DERMO MEN (produkt pełnowymiarowy) Cena: 23,99 zł za 150 ml. - nie miałem do czynienia jeszcze z tą firmą dlatego bardzo chętnie przetestuję. Żel ma bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach, na wiosnę i lato będzie idealny. 


6. Ochronny krem do twarzy - TOŁPA DERMO MEN (produkt pełnowymiarowy) Cena: 34,99 zł za 40 ml. - na jego temat wypowiem się jak zacznę używać. 


Moja opinia ? 
Produkty fajne, ciekawe z wyjątkiem tego drobnego zgrzytu w postaci wody toaletowej z firmy Avon. Pudełko warte swojej ceny moim zdaniem i już nie mogę doczekać się kolejnej edycji GlossyBox Man. Mam nadzieję, że letnia edycja jest już w planach drogie GB ? 

Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. krem do twarzy TOŁPY jest mega! :D sam go używam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny skład pudełka, chociaż rzeczywiście współpracę z Avonem GB mogło sobie odpuścić. Czekam na kuriera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko, mój mąż jest bardzo zadowolony ;)
    A woda toaletowa z avon ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapach jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  4. ojjj dają tam takie frykasy, że zastanawiam się czy nie zaprenumerować :))
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Ta woda z avonu to marketingowa porażka. Pojawia się w Avonie już za 19zł w promocjach. Prawdopodobnie Avon chce się "pozbyć" z magazynów ogromnej ilości tej wody. Tołpa to już nie jest marka luksusowa, w Rossmanie moża trafić na fajne promocje tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. how many things

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger