Haul, czyli zdobycze z ostatnich miesięcy.

     Witajcie,
     Dawno na moim blogu nie pokazywałem Wam co nowego zagościło w mojej szafie, dlatego dziś post dotyczący moich zdobyczy z ostatnich miesięcy.
     Osoby, które śledzą mnie na fb lub instagramie większość z tych rzeczy pewnie już widziały, dlatego też zachęcam do obserwacji mnie tam, gdyż właśnie tam na bieżąco prezentuję co nowego u mnie zagościło. 

     Ostatnie zdobycze prezentowałem Wam jakoś na początku lutego kiedy trwały jeszcze zimowe wyprzedaże. Od tego czasu jakoś spektakularnie dużo nie udało mi się zakupić. Za każdym razem jak udaję się ostatnio na zakupy jakoś mało rzeczy mi się podoba, raczej są to pojedyncze sztuki. Chyba jest to spowodowane faktem, że wszystko to co chcę kupić mam w swojej szafie (lub bardzo podobne) i jak mantrę powtarzam sobie w głowie "Paweł ogarnij się, na co Ci trzecia bluza podobna do tych dwóch co wiszą w szafie?" 

     Jednak przez te ostatnie miesiące znalazły się i takie rzeczy, którym nie mogłem się oprzeć :D 

     *Buty typu Derby - Asos.com
Cena: 45,00 £
(bardzo wygodne, świetnie wyglądają na stopie, więcej możecie zobaczyć TU)

*Mokasyny - Asos.com
Cena: 12,00 £ (przecenione z 25,00 £)

*Spodenki - Asos.com
Cena: 7,50 £ (przecenione z 20,00 £)
(look ze spodenkami możecie zobaczyć TU)

*Bluza - Tom Man
Cena: 12,00 £ (przeceniona z 28,00 £)

*Bluza -  H&M
Cena: 99,90 zł (kupiona po 25% zniżce za jakieś 75,00 zł.)

*Marynarka - H&M
Cena: 60,00 zł.
(wykorzystanie marynarki możecie zobaczyć TU)

*Sweterek - H&M
Cena: 40,00 zł.

*Spodenki - Bershka
Cena: 99,00 zł.

*Zegarek - Adidas Orginals (kupiony na Asos.com)
Cena: 38,00 £ (przeceniony z 75,00 £)

...i na koniec zapach, który udało mi się upolować ostatnio na promocji w Rossmannie za jakieś 50,00-60,00 zł.
 Mowa o zapachu Mexx "Fresh". Jak dla mnie zapach idealny na wiosnę i lato. Nie jest to mój pierwszy zapach tej firmy i uważam, że za nieduże pieniądze można mieć fajny i co ważne trwały zapach. 
Polecam powąchać jakikolwiek zapach tej firmy przy najbliższej okazji. 

A Wam udało się ostatnio upolować coś ciekawego ? 

Pozdrawiam :]

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

19 komentarzy:

  1. bluza New York świetna, no i buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. micky jumper it's so cute
    very nice stuff

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polowałem na niego dość długo bo 75 funtów bym za niego nie dał, ale za 38 żal było nie wziąć :D

      Usuń
  4. świetne ciuszki, wszystkie mi się bardzo podobają i chętnie bym Ci je skradła dla mojego męża! Masz super gust:) Czekam na stylizacje z ich udziałem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te półbuty z asosa! Aż poważnie pomyślę o zakupie takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba, lubię Twój styl:)
    Pozdrawiam i czekam na nowy look:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przypadły mi do gustu mokasyny, ciekawa interpretacja klasycznych boat shoes. Ja ostatnio przełamałem złą passę i pierwszy raz od miesiąca udało mi się obkupić nie tylko wszystkich członków mojej rodziny, ale także siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe łupy milo ze pokazałeś twarz na minionych stylizacjach ;) Bluze z H&M NEW YORK sam chciałem kupic ale co nie udało się z rozmiarem :D

    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza H&M new york i zegarek adidas znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! your blog and your pics are great!!!Full of interesting tips!
    step by me if you have time, we might follow each other!!!!
    Have a good sunday !
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie pary butów - klasa, sam bym takie kupił i założył!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy, czekam na stylizacje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy. Pierwsze buty i bluza są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mokasyny są cudowne!!xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger