6 kwietnia 2013

Spring, where are you?


     Witajcie,
     Wiosna w tym roku chyba troszkę zaspała, jednak po dzisiejszej pogodzie mam nadzieję, że budzi się już i szybko u nas zawita. Jednak jak to mówią „nadzieja” matką głupich i ostatnio kiedy miałem nadzieję, że wiosna już blisko a kiedy następnego dnia wyjrzałem przez okno a tam śniegu po kostki ufff  jakie było moje zdziwienie, nie wspomnę już o zdenerwowaniu kiedy musiałem wyciągać zimowe akcesoria, które jakieś 2-3 tyg. wcześniej pochowałem do następnej zimy wrrr...

     Dziś jednak w proteście przeciwko zimie i szarzyźnie przychodzę do Was z iście wiosennym zestawie.

    Na sobie mam zaczynając od góry marynarkę z Zary, którą udało mi się upolować na allegro za naprawdę śmieszne pieniądze. Do tego postawiłem na soczyście żółty T-shirt z nadrukiem w stylu pop-art, który pochodzi ze sklepu New Yorker. Na nogi z kolei przyodziałem spodnie typu chino w kobaltowym kolorze (uwielbiam te spodnie za ich kolor i czuję, że często będą gościć na moim tyłku), spodnie również pochodzą ze sklepu New Yorker. Z kolei moje stopy zdobi mój nowy nabytek ze sklepu Asos.com – granatowe derby z białą podeszwą (obawiam się tylko o tą podeszwę). Jeśli chodzi o dodatki to postawiłem na czekoladowy pasek z New Yorkera i srebny zegarek w stylu vintage ze sklepu Asos.com. 
     No i dziś na fotach w końcu mój "fejs" haha :D 






Na sobie mam: T-shirt - New Yorker, Marynarka - Zara, Spodnie - New Yorker, Pasek - New Yorker, Zegarek - Asos.com, Buty - Asos.com

A jak Wam podoba się taki protest przeciwko zimie? Też protestujecie ? 

Pozdrawiam :]

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

13 komentarzy:

  1. Całość mi się niezmiernie podoba :) a marynarka i spodnie wyglądają niemal jak cały garniak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie-fenomenalny zestaw...śmiem twierdzić, że najlepszy jak do tej pory!

      PS. Fajnie, że w końcu pokazałeś twarz:)

      Usuń
  2. no nie wierzę, w końcu w całości od razu lepiej!:D świetnie, koszulka mega;) uwielbiam Twój styl!:)

    OdpowiedzUsuń

  3. Great looks! Love your blog. Go check out my latest post http://nowtrendinghim.com/1/post/2013/04/white-walls.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Great looks! Love your blog. Go check out my latest post http://nowtrendinghim.com/1/post/2013/04/white-walls.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak się sprawują buty z ASOSa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka par butów z ASOSa i muszę przyznać, że nie mam zastrzeżeń.

      Usuń
  6. Wspanialy outfit. Uwielbiam polaczenie granatu z zoltym, jak dla mnie idealny kontrast. Ja musze tez sie przyznac ze mam kilka par butow z Asosa i powiem ze sa wysmienite. Zamowilam ostatnio 3 pary skorzanych kozakow i powiem ze sa swietne. wygodne i wygladaja super.

    Buziaki z Dublina
    Ewelina & Eva
    dublinchiclifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dodać, że Asos ma bardzo fajne fasony butów ;)

      Usuń
  7. Aaaaa! Jaki Ty jesteś przystojny! Gratuluję odwagi i liczę, że od teraz już każdy outfit będzie taki.
    Bardzo fajne marynarki w tym kolorze są w Reserved, wraz z krótkimi spodenkami. Chyba się skuszę na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka i krótkie spodenki - mega lubię takie połączenie wiosną i latem ;)

      Usuń