Trzymaj Fashion.


Witajcie,

     Zdarza Wam się robiąc porządki w szafie, garderobie odnajdywać rzeczy, o których już dawno zapomnieliście, a które okazują się mega znaleziskami ? Mi przytrafia się to notorycznie, kiedy jakiś miesiąc temu albo i więcej zmieniałem garderobę z zimowej na wiosenno-letnią natrafiłem na dresy (jeszcze z metkami hehe :D ), o których pisałem już we wcześniejszym poście (TU). Ostatnio jednak „wchodząc” do mojej szafy głębiej w efekcie czego pozbyłem się dwóch worków niepotrzebnych ubrań (wyobraźcie sobie moją minę kiedy przy niektórych rzeczach zadawałem sobie pytanie „jak ja mogłem to nosić?” hehe ). Oczywiście ubrania poszły na szczytny cel.

     Jednak to nie o porządkach  post a o znalezisku jakie odnalazłem jak się okazuje w mojej szafie „bez dna”. A mowa tu o kurtce, parce w pięknym zielonym, wojskowym odcieniu zieleni. Kurtka pochodzi ze sklepu Diverse a co najciekawsze nie uwierzycie ile ma lat ? Tak, tak moi drodzy ta kurtka ma już z jakieś 10 lat jak nie więcej <SZOK!>. Jest w idealnym stanie. A ja głupek rozglądałem się za jakaś parką nie zdając sobie sprawy , że w czeluściach mojej szafy trzymam taki skarb.

     Kiedy ją zobaczyłem od razu w głowie pojawiło mi się milion pomysłów jak ją wykorzystać. Dlatego też dziś jedna z moich propozycji na wykorzystanie mojej „nowej-starej” parki.

     Pogoda ostatnio dopisała (w końcu wiosna!) dlatego też  postawiłem na szorty w brązowym kolorze, które pochodzą ze sklepu Asos.com, do tego dobrałem dość odważną koszulę w odcieniach koloru niebieskiego z motywem kwiatów z Zary, do tego moja parka z Diversa a na stopy mokasyny z Asos.com. Jeśli chodzi o dodatki to postawiłem na czkoladowy pasek z New Yorkera i niebieski, plastikowy zegarek Adidas Candy.   







Na sobie mam: Parka - Diverse, Koszula - Zara, Spodenki - Asos.com, Pasek - New Yorker, Mokasyny - Asos.com, Zegarek - Adidas Orginals Candy.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :]

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

12 komentarzy:

  1. Dla mnie zdecydowanie wygrywa koszula - piękny kolor i odważny wzór to coś, za czym obecnie się rozglądam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula to była zdobycz zeszłorocznych wyprzedaży w Zarze. Miłość od pierwszego zobaczenia :)

      Usuń
    2. tak, koszula najlepsza

      Usuń
  2. niezłe znalezisko, nie ma co:D świetnie jak zawsze=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdarza mi się znaleźć coś fajnego podczas porządków :)
    Fantastyczna jest ta parka, cały zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Szafa to studnia bez dna :D potrafi zaskoczyć :)

      Usuń
  4. Spodenki super, buty tez ! Szafa bez dna - skad ja to znam ....

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw! Koszula i buty są fantastyczne! pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylówka super ! podoba mi się to połączenie.
    wzajemnie udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, wszystko fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula w sam raz na wiosenno-letnie klimaty ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger