4 kwietnia 2013

Wszyscy mają fan page mam i ja :)

     Witajcie,
     Długo zastanawiałem się nad założeniem fan page-u jednak po dłuższym zastanowieniu postanowiłem zaryzykować, a główną przyczyną było to, że będę mógł mieć z Wami częstszy kontakt. Posty na blogu nie pojawiają się systematycznie (co mam nadzieję, że już niedługo się zmieni) a poprzez konto na fb będę mógł pokazywać Wam co mnie ostatnio zachwyciło, co mnie rozczarowało, co nowego kupiłem, co okazało się totalnym bublem a co mega zaskoczeniem. I nie ważne czy ten fan page polubi jedna, pięć, dziesięć, sto czy tysiąc osób, ważna jest dobra relacja między mną, osobą piszącą tego bloga i Wami - czytelnikami a także możliwość podyskutowania i wymiany zdań na różne tematy. 

     Dlatego też bardzo serdecznie zapraszam do "lajkowania"





Pozdrawiam :]


2 komentarze:

  1. He is free and clear from all attributes that are associated with His creation.
    His spiritual munificence is so swift and extensive those not to
    speak of common people even the other saints are unable to understand its nature.
    Recapturing the Holy Land was not the only reason for the crusades.


    Also visit my website: 99 name of allah

    OdpowiedzUsuń