Butelkowo.


     Witajcie,
     Dziś wpadam do Was z kolejnym outfitem.

     Ostatnio wzięło mnie jakoś na monochromatyczne zestawienia, co mogliście zaobserwować z poprzednim poście (TU) gdzie postawiłem w głównej mierze na kolor kobaltowy. Wiem, że są zarówno  zwolennicy jak i przeciwnicy takich zestawień, ja osobiście jednak należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy.  Dlatego  dziś główną rolę w moim look-u  gra kolor butelkowej zieleni. Kolor, który idealnie prezentuje się z czernią, szarościami i złotymi dodatkami.
     ...a na sobie mam dziś marynarkę w kolorze butelkowej zieleni z czarnymi klapami, która pochodzi z H&M-u, do tego szary T-shirt ze sklepu New Yorker, spodnie z Asos.com również w kolorze emerald green i moje nieśmiertelne trampki z ćwiekami z Zary. Jeśli chodzi o dodatki to nie chcąc przesadzić postawiłem na złoty zegarek Casio w stylu vintage.








Na sobie mam: Marynarka - H&M, T-shirt - New Yorker, Spodnie - Asos.com, Trampki - Zara, Zegarek - Casio. 

A Wy lubicie monochromatyczne zestawienia ? 

Pozdrawiam i życzę leniwego weekendu :]

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

11 komentarzy:

  1. Marynarka cokolwiek wieczorowa.Chyba , że to zamierzony efekt zmęczonego za dnia "wiecznego imprezowicza"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka miała być przełamaniem, że nie wszystko co "wieczorowe" nadaje się tylko na wieczór.

      Usuń
    2. świetnie wyglądasz, ekstra kolor i połączenie , wyglądasz nowocześnie w casualu, w którym marynarka dodaje klasy , ale mimo wszystko nie wychodzi na pierwszy plan:) Poza tym genialnie łączysz kolory!:) <3 Pozdrawiam i tak 3maj;)

      Usuń
  2. wow you look great
    very nice blazer

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. this looks so sophisticated! Wish all man pulled outfits like these!

    21stchallenge.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw<3
    spodnie i marynarka są genialne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny komplet ;3 Lubię bardzo połączenie elegancji z "luzikiem", Tobie wyszło to świetnie ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) imsebano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw. Jestem na tym blogu pierwszy raz, ale póki co najlepsza stylówa.

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger