"Biżu" by Paweł O.


Witajcie,
     W dzisiejszym poście chciałbym poruszyć temat dodatków (zegarki, bransoletki i inne pierdółki) w mojej garderobie.

     Przez bardzo długi okres w moim życiu na przegubach moich rąk nie widniało nic, jakoś nie czułem się komfortowo kiedy coś uciskało moje ręce, albo gdzieś tam sobie dyndało.
     Jednak jakieś dwa lata temu wszystko się zmieniło. Na początku zapałałem miłością do zegarków. Pierwszym był plastikowy, kolorowy zegarek Adidas z kolekcji Candy. Zegarki mi się tak spodobały, że z czasem w mojej kolekcji pojawiały się nowe kolory.


     Później z kolei zapragnąłem czegoś klasycznego, czegoś co pasować będzie do stroju casualowego,  ale i  takiego do zwykłych,codziennych stylizacji. I tak do mojej kolekcji dołączyły dwa zegarki w kolorze złotym i srebrnym w stylu vintage plus jeden z bardziej szaloną bransoletą w azteckie wzory (na wyprzedaży był za bardzo atrakcyjną cenę więc jak tu nie brać :D ).



     Zapomniałem jeszcze o moim ostatnim zakupie, ale go już widzieliście w ostatnim haul-u (TU), to raczej wersja zegarka dla odważnych, ale i takie warto mieć w swojej kolekcji, bo nic tak nie dodaje pazura zwykłej stylizacji jak fajne akcesoria.  


     Jeśli z kolei chodzi o bransoletki i inne tego typu ozdobniki to raczej jestem minimalistą w tej kwestii i jeśli już na coś stawiam to coś pojedynczego do zegarka i już, koniec, wystarczy.  Nie lubię kiedy moje przeguby są obwieszone dziesiątkami różnych bransoletek i krępują przez to moje ruchy i poczucie mojego komfortu.

     A tu kilka moich propozycji:


 







A Wy na jakie dodatki stawiacie ? Na bogato czy minimalizm ? 

Pozdrawiam i życzę udanej majówki :]

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

10 komentarzy:

  1. Casio to jednak Casio. Totalny Odschool, ale ja to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarki bardzo fajne, osobiście wolę elegancie, aczkolwiek Twoje oldschoolowe propozycje przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zegarki, Twoje są świetne :)
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kolekcji ;) Moja to na razie tylko 4 ale mam nadzieje, że się rozrośnie ;D
    Zegarki to świetnie wykończenie stroju. Pozdrawiam i zapraszam do siebie imsebano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, i świetny pomysł z tymi kompletami :) podobnie jak Ty nie lubię obwieszać "przegubów" noszę tylko zegarek;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek z adidasa genialny ♡♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10 maja, 2013

    Ja mam ok 10-15 zegarków sam nie wiem ile dokładni xD

    Ale są to głownie zegarki żelowe kolorowe ;)
    Fajny ten adidas i w azteckie wzory

    OdpowiedzUsuń
  8. co to są za bransoletki na ostatnich 5 zdjęciach?;d
    bo fajne;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są bransoletki z Tom Man, kupione na wyprzedażach w komplecie za jakieś 2-3 funty.

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger