31 maja 2013

Marynarski #1.

     Witajcie,
     Nie wiem jak w Waszym przypadku, ale ja nie wyobrażam sobie wiosny i lata bez mojego ukochanego marynarskiego stylu. Paski, kotwice, sznury, mokasyny, czerwień, granat, błękit to coś co w sezonie letnim uwielbiam najbardziej. Jeśli tylko bym mógł to co drugi dzień zakładałbym coś w tym klimacie i zapewniam Was, że nie znudziłby mi się on szybko. Dlatego dziś przedstawiam Wam moją pierwszą i zapewniam, że nie ostatnią stylizację właśnie w stylu marynistycznym. 

     Na sobie mam zaczynając od góry T-shirt, który udało mi się ostatnio upolować w Bershce. Kiedy go zobaczyłem wiedziałem od razu, że musi być mój. Motyw statków, kotwic i mew idealnie wpisuje się w marynarski styl. Do tego założyłem dżinsową koszulę z niechlujnie podwiniętymi rękawami, aby dodać całości  fajnego luzu. Jeśli chodzi o szorty to również zakup z Bershki. Mają piękny, kobaltowy kolor i fantastycznie współgrają z granatowymi motywami na koszulce i błękitnym kolorem dżinsu. Do tego zamiast tradycyjnego paska dobrałem sznur, który fantastycznie podkreśla nadmorski klimat. Jeśli chodzi o buty, to mam na stopach moją ostatnią miłość, z którą nie potrafię się rozstać. Jeśli miałbym wskazać palcem w mojej szafie najwygodniejsze buty to bez sekundy zastanowienia wskażę moje New Balanc`y. Z ręką na sercu stwierdzam, że wygodniejszych butów nie mam. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem NB to szczerze polecam.  Worek to łup wyprzedażowy z River Island kupiony jakieś 2 lata temu. 

 


 






Na sobie mam: T-shirt - Bershka, Koszula - New Yorker, Szorty - Bershka, Worek - River Island, Buty - New Balance. 

Też jesteście miłośnikami marynarskiego stylu i nie wyobrażacie sobie bez niego lata ? 

Pozdrawiam :] 

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

15 komentarzy:

  1. Jestem fanem koszulki i worka!!!

    PS. Zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej cenie worek? Widziałem dziś podobny w carry za jakieś chyba 80 zł.
    A stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Worek z tego co pamiętam jakieś 15 funtów, ale tak jak pisałem w poście kupiony ponad rok temu.

      Usuń
  3. T-shirt jest genialny. Zakochałem się w nim od razu gdy zobaczyłem go na wystawie. Mam nadzieję, że poczeka na mnie do wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje jakieś 45 zł, więc nie ma tragedii :)

      Usuń
  4. Świetny look, sama kocham marynarski styl. Chociaż w tej stylizacji zamieniłabym Ci buty na mokasyny, mimo że te są również super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda, sam kocham żeglarski motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, koszulka idealna najbardziej podoba mi się połączenie z tym workiem, nadaje to całości zamierzonego charakteru:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNY LUŹNY ZESTAW! Bluzka robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na swoje pierwsze New Balance ;) nie mogę się zdecydować na kolor...Fajny zestaw, kobaltowe spodenki są bardzo w moim stylu.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłem się zdecydować na kolor, ale już wiem, że to nie jedyna para w mojej szafie. Są mega wygodne.

      Usuń
  9. Koszulkę w statki mogłabym Ci zabrać. Świetna! Nie wiedziała, że w Bershce można znaleźć coś takiego - chyba zacznę tam wchodzić ;-)

    OdpowiedzUsuń