Spring look #1.

     Witajcie,
     Dziś wpadam do Was na szybko z moją pierwszą wiosenno-letnią stylizacją. Pogoda w końcu zaczęła nas rozpieszczać, chociaż dla mnie to już za gorąco i czasami czuję się jak kurczak na ruszcie, ale po tak długiej zimie nie ma co narzekać i trzeba cieszyć się słońcem póki jest. 

      Dzisiejszy look dedykowałbym raczej na wieczorny spacer niż na bardzo upalny dzień a to za sprawą sweterka w pięknym połączeniu szarości i żółci, który mam na sobie (sweterek - H&M). Mimo, że jest on bardzo lekki i przewiewny obawiam się, że w dzień mogłoby nam być w nim za gorąco (mowa oczywiście  o temperaturach powyżej 20 stopni). Żeby nie wprowadzać zamieszania i nie powodować oczopląsu u przechodniów dobrałem do tego szorty z New Yorkera w delikatnym odcieniu błękitu, które moim zdaniem bardzo fajnie współgrają z szarym kolorem góry, ale przede wszystkim z jej żółtą połową. 
     Jeśli chodzi o buty to w dzisiejszej stylizacji postawiłem na "nudziaki" z Zary, które idealnie nadają się na taką pogodę. 
     Z kolei jeśli chodzi o dodatki to jak zwykle to u mnie bywa postawiłem na oszczędność w tej kwestii i tak kolejno mam na sobie pasek przypominający sznur z River Island, zegarek w azteckie wzory z Asos.com i bransoletkę z uśmiechniętą buźką z Top Man. 










Na sobie mam: Szorty - New Yorker, Pasek - River Island, Sweterek - H&M, Buty - Zara, Zegarek - Asos.com, Bransoletka - Top Man.

Pozdrawiam :] 

Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

15 komentarzy:

  1. świetnie Pawełku <3 fajny sweterek a buty genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeża kolorystyka w połączeniu z neutralnością szarości to jest zdecydowanie to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie i sweter i fajnie to wyglada, chociaż ja bym co innego do tych ubrań dobrał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zegarek ;D

    imsebano-fashion.bolgspot.com & imsebano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Duży plus za pasek, też się do niego przymierzałem ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny look, wszystko idealnie do siebie pasuje
    Podoba mi sie Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  7. love those shorts! www.nowtrendinghim.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, kolorowo i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, są oryginalne i co najważniejsze pasują do Ciebie. Mam tylko 1 zarzut (jeśli w ogóle można to nazwać zarzutem i generalnie powinienem się skupić na ubraniach, ale...) Na każdej fotce masz taką samą minę. Normalnie zdjęcia jakby robione a głowa doklejana;) Uśmiechnij się czasem też!:)
    chlopaczek2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger