7 czerwca 2013

Dżinsowa kamizelka.

Witajcie,
     Dziś kolejny weekendowy, , luźny look. Pogoda niestety ostatnio nie dopisuje i bardziej przypomina to wczesną jesień niż lato co skutkuje brakiem pozwolenia sobie w stylizacji na większy negliż, jednak mimo wszystko nawet w taką pogodę nie rezygnuję z szortów. Niestety w taką pogodę kiedy zakładam szorty decyduję się na cieplejszą górę bo w przeciwnym razie mogłoby się to skończyć przymusowym leżeniem w łóżku z katarem i podobnymi skutkami ubocznymi.

     Dlatego też w dzisiejszej stylizacji (zaczynając na przekór dziś od dołu) mam na sobie bardzo wygodne i przewiewne buty z River Island. Jest to ich drugi sezon i niestety wymagały już delikatnej interwencji kleju, ale uważam, że nadal trzymają się świetnie. Oby jak najdłużej. Czerwone szorty, to mój niedawny (jakoś ponad miesiąc temu) zakup z Bershki. Brakowało mi w szafie czerwonych szortów, a te uważam, że są rewelacyjne. Kolejną częścią tego look`u jest szara bluza z motywem Nowego Jorku, która pochodzi z H&M. Ostatnio mam bzika na  tego typu bluzy. Uważam, że są genialnym rozwiązaniem do prostych, luźnych stylizacji. Aby jednak nie było nudno do całości dobrałem moją dżinsową kamizelkę z ćwiekami z Zary. Kamizelka to zakup na zeszłorocznych wyprzedażach. Wisiała sobie biedna z metkami w szafie i czekała na swoją kolej no i się doczekała. Myślę, że wykorzystam ją nie raz. 









Na sobie mam: Bluza/Sweatshirt - H&M, Kamizelka/Waistcoat - Zara, Szorty/Shorts - Bershka, Buty/Shoes - River Island

Jak podoba Wam się taki weekendowy look ? 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :]


Przy okazji zapraszam Was na moje konto na fb i instagramie, tam na bieżąco możecie śledzić co u mnie :)

    

15 komentarzy:

  1. Szorty i kamizelka b. fajne, ale całość jakoś do mnie nie przemawia :)
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kamizelka i buty *.*
    fajny outfit i oczywiście blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień niebieski/szary, nie ma lepszego połączenia czerwieni:) Podoba mi się ten zestaw:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool vest!!
    i'm thinking to buy the same vest

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne szorty. Mój następny zakup na pewno. Szukam czegoś w podobnym kolorze. Wstąpię do Bershki to może wyjdę ze spodenkami...

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bershka ma fajne szorty, więc polecam odwiedzić :)

      Usuń
  6. świetna kamizelka ! uwielbiam takie, sam mam jedną, podobną ; )pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny zestaw! Kolor spodni <3

    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się dżinsowe kamizelki...chyba się pokuszę i spróbuję takową sobie zrobić- ze starej kurtki :>

    OdpowiedzUsuń