16 czerwca 2013

Klasycznie, ale inaczej.

Witajcie,
     Połączenie czerni i granatu dawniej było nie do pomyślenia, jednak w obecnej modzie łączenie kolorów, wzorów i faktur nie zna granic. Ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia.

     W dzisiejszym look`u postanowiłem poeksperymentować z czernią, granatem, odcieniami niebieskiego i odrobiną bieli. Przyznam szczerze, że miałem troszkę obawy jak to wyjdzie. Osobiście jednak w rezultacie jestem bardzo zadowolony z efektu. Moim zamierzeniem było wyglądać elegancko (jeśli oczywiście takie zestawienie można nazwać eleganckim) jednak nie nudno.

     Dzisiejsza stylizacja to zestawienie czarnej marynarki z Zary. Przeglądając ostatnio moją szafę stwierdziłem, że brak w niej czarnej marynarki dlatego też zdecydowałem się na tą z Zary. Uważam, że jest idealna. Nadaje się zarówno do  tych eleganckich jak i casualowych, sportowych zestawień.

     Żeby marynarka nie wydawała się nudna i mdła dobrałem do niej poszetkę w odcieniach granatu i niebieskiego, która ma przepiękny wzór. Jest to pierwsza poszetka w mojej szafie jednak już teraz wiem, że nie ostatnia. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, jak taki mały kawałek materiału może zmienić wygląd zwykłej czarnej marynarki. Poszetka pochodzi ze sklepu SimpleChic. Bardzo polecam odwiedzenie ich sklepu (TU), głownie polecam dział z poszetkami, są naprawdę przepiękne,  jak również polubienie ich na fb (TU) dzięki czemu na bieżąco będziecie ze wszystkimi promocjami, nowościami itp. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent z okazji zbliżającego się dnia ojca to myślę, że poszetka jest dobrym pomysłem. 

     Do tego dobrałem czarne, klasyczne spodenki, które już kiedyś, kiedyś kupiłem za grosze na jednaj z wyprzedaży  w New Yorkerze. 
     Aby nie było nudno i żeby nadać całej stylizacji odrobinę szaleństwa zdecydowałem się na koszulę w kwiatowy wzór w odcieniach granatu, niebieskiego i bieli. Koszula to łup z Zary na zeszłorocznych wyprzedażach. Muszę przyznać, że to jedna z tych koszul, której staram się nie eksploatować nadmiernie bo obawiam się, że ulegnie zniszczeniu i gdzie ja potem dostanę taką samą? Z kolei jeśli chodzi o buty to postawiłem dziś na moje granatowe derby z Asos.com. Uważam że ich kolor i białe podeszwy bardzo fajnie współgrają z kolorem koszuli i białymi detalami na niej.










Na sobie mam: Marynarka/Jacket - Zara, Poszetka/Pocket square - SimpleChic, Koszula/Shirt - Zara, Szorty/Shorts - New Yorker, Buty/Boots - Asos.com


     A co Wy sądzicie o takiej (nie)elegancji ?


Pozdrawiam :]

18 komentarzy:

  1. No i bardzo fajnie! Fajne zestawienie, pasuje do Twojego stylu. Koszula pod spodem wygląda ciekawie. Szkoda, że czerń z wierzchu, ale na wszystko można mieć czasami chęci ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała góra wygląda świetnie - marynarka, koszula i poszetka, ale na dole coś mi nie gra, chyba ten pasek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłem przekonany do paska, niestety przy tworzeniu stylizacji skapnąłem się, że nie posiadam żadnego eleganckiego paska w czarnym kolorze :D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się całość. Wreszcie widzę, jak można taką koszulę zestawić, by nie była przerysowana, a służyła za modny dodatek.
    Mnie się pasek bardzo podoba, wygląda jak mini pas do fraków ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze sama bym się tak ubrała i założyła do tego szpile :D Rewelacyjny set, wszystko mi się podoba, koszula mega ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. ale swietny zestaw!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co za wiocha...

    Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, tylko shorty nie za szerokie?

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba sprawię taki sam mojemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiejska ekstrawagancja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykrótkie spodenki na chudych nóżkach + za duża marynarka i ten "współgrający" zestaw koszula + poszetka w tym samym kolorze i tej samej fakturze. Masakra! Czekałem aż do końca na to, aż napiszesz że to żart, ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz to pod swoim imieniem i nazwiskiem lub jako zalogowany użytkownik bo jako anonim sorry ale nie wnosisz nic swoim komentarzem :) Kocham Wieś :D

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Nie mam potrzeby ujawniania swojej tożsamości.
    To Ty nic nie wnosisz swoim komentarzem. Będziesz kontrować każdego komu się nie podoba?
    Może po prostu usuwaj nieprzychylne komentarze. Faktem jest, że strój który tu posklejałeś wygląda beznadziejnie i to jest moja osobista opinia,a obiektywnym faktem jest to, że nosisz za duże ubrania które na dodatek nie pasują do Twojej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oczekuję, że każdemu się będzie wszystko podobać. Jeszcze się taki nie narodził, który dogodziłby każdemu. Nie lubię tylko chamstwa. A Twoje komentarz niestety idą w tym kierunku . O rozmiar moich ubrań się nie martw, noszę odpowiedni, chociaż na tych zdjęciach przyznaję, wyglądają jakby były za duże, ale to po prostu wina zdjęć.

      Usuń