Marynarki #2.

Witajcie,
     Co u Was ? Jakie plany na wakacje ? Jakie wyprzedażowe skarby udało Wam się złowić ? U mnie ostatnio brak weny na cokolwiek, totalne lenistwo i brak powera. Zakupy wyprzedażowe poczynione, teraz tylko czekać na paczki, aż listonosz i kurier przytarga pod drzwi :D Muszę przyznać, że zakupy online to coś pięknego, zero stresu, kolejek, ścisku, nogi nie bolą od chodzenia. Jedyny minus to, że potrafią uzależniać.

     Dziś mam dla Was kolejny look w moim ulubionym marynistycznym klimacie, tak jak już wspominałem kilka postów wstecz (TU) ubóstwiam ten styl i nie wyobrażam sobie lata bez niego.

     W tym look`u zdecydowałem się na przemycenie szczyptę elegancji w postaci białej koszuli, która pochodzi ze sklepu New Yorker i granatowej, atramentowej, trudno określić ten kolor marynarki z Zary. Do tego dobrałem moje ulubione czerwone szorty z Bershki a zamiast paska sznur wzorowany na ten, który możemy spotkać na statkach. Taki drobny akcent a bardzo fajnie podkreśla nadmorski klimat stylizacji. Z kolei na stopach wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda w postaci białych trampek w granatowe prążki ze sklepu New Yorker.







Na sobie mam: Koszula/Shirt - New Yorker, Marynarka/Jacket - Zara, Szorty/Shorts - Bershka, Trampki/Shoes - New Yorker


Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :]

18 komentarzy:

  1. podoba mi się...niby na luzie , a jednak stylowo i elegancko:)
    udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To jedne z tych obok których nie dało się przejść nie zabierając ich ze sobą :)

      Usuń
  3. Zestaw genialny...totalnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, naprawdę świetny outfit. Marynarka szczególnie przypadła mi do gustu :)
    Dodaję do obserwowanych ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny set:) Spodenki i buty mega:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie. Podoba mi się kolorystyka i ogólnie cały zestaw. Buty dobrze dobrane do takiego lekkiego zestawu. Brakuje mi bransoletek, np. sznurkowej z kotwicą, byłaby idealna.
    U mnie wyprzedaże na razie dostają znak stop. Wczoraj rano kupiłem marynarkę i kurtkę i daję sobie spokój. Normalnie zakupoholicy, dobrze napisałeś w opisie...

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "stop" powtarzam sobie zawsze przed wyprzedażami, niestety, ten zakaz słabo na mnie działa.

      Usuń
  7. bardzo fajna kolorystyka, marynarkę i spodenki bym przygarnął ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale chudziutki jesteś :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka świetna! Sam mam podobną i okazuje się nadzwyczaj uniwersalna ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger