23 lipca 2013

GlossyBox Man - Edycja Letnia.

     Witajcie, 
     Dziś taki post na szybkiego. Jakąś godzinkę temu odwiedził mnie kurier z nowym  pudełkiem GB Man.
     Jeśli ktoś jeszcze nie wie na czym polega idea GB to pisałem już o tym kiedyś TU. A jeśli ktoś jest ciekawy co znalazło się w dwóch poprzednich edycjach męskiego pudełka GB to zapraszam TU i TU.  

     A co znalazło się w letniej edycji pudełka ? 


1. AMERICAN CREW - żel pod prysznic.
Odświeżający żel pod prysznic, który delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Gliceryna oraz wyciąg z aloesu wzbogacony o witaminy A i E pielęgnują i poprawiają elastyczność skóry. 
Pełny produkt - 450 ml - 45,00 zł. 


2. BATISTE - suchy szampon "Orginal". 
Suchy szampon Batiste sprawia, że w pół minuty włosy stają się czyste i świeże, bez konieczności użycia wody. Fryzura nabiera objętości i lekkości, a włosy są bardziej podatne na stylizację.
Pełny produkt - 200 ml - 14,90 zł. 


3. DERMIKA - krem energetyzujący "Men`s Space Energic".
Krem silnie nawilżający na dzień i na noc do skóry wyczerpanej - ENERGY KICK SYSTEM - "zastrzyk" energii i witalności stymulujący procesy energetyczne w skórze. 
Pełny produkt - 50 ml - 38,00 zł. 


4. HUMMEL - antyperspirant w spray`u (produkt pełnowymiarowy).
Sportowy zapach bazujący na zdecydowanych nutach tworzących bardzo męską kompozycję. Antyperspirant dający 24-godzinną ochronę, bez zawartości alkoholu. 
Pełny produkt - 150 ml - 19,95 zł. 


5. VICHY - pianka do golenia do skóry wrażliwej o potrójnym działaniu. 
Formuła nie zawiera mydła. Dzięki neutralnemu pH pianka zapewnia lepszą ochronę podczas golenia. Działa potrójnie: nawilża, chroni skórę przed wysuszeniem i uczuciem ściągnięcia oraz łagodzi podrażnienia. 
Pełny produkt - 200 ml - 48,30 zł. 

Niestety tu małe nieporozumienie i pomyłka przy pakowaniu ze strony GB bo zamiast pianki w pudełku znajdujemy rewitalizujący make-up z "Dermiki". 
Panowie czy to czas na make-up ? :D 
Dla ciekawskich jestem podobno w kolorze "05 natural opal" hahaha :D


6. PAT&RUB - balsam po goleniu (produkt pełnowymiarowy). 
Łagodzi podrażnioną i zaczerwienioną skórę twarzy. Zawiera roslinne substancje o działaniu wybitnie łagodzącym i dezynfekującym. Nawilża skórę, zapewniając uczucie komfortu na długie godziny. 
Pełny produkt - 50 ml - 75,00 zł. 

Podsumowując: Jak dla mnie najsłabsze pudełko ze wszystkich dotychczas. Jedynymi rzeczami, z których jestem zadowolony to mały suchy szampon Batiste, który przyda się zawsze w podróży, antyperspirant Hummel, który mam przyjemność testować i muszę przyznać, że jestem miło zaskoczony, ale o tym już niedługo w recenzji na blogu oraz balsam po goleniu Pat&Rub, który bardzo chętnie przetestuję. Resztę produktów też chętnie przetestuję (oczywiście oprócz feralnego make-up :D ), chociaż ich obecność w GB mnie nie zachwyca. 
     Minusem wartym zaznaczenia jest również to, że w dwóch poprzednich pudełkach mogliśmy znaleźć 3 a w wiosennej edycji aż 5 !!! pełnowymiarowych produktów,w tym niestety mamy tylko 2 :( 

Czy się opłacało ? 
Z ekonomicznego punktu widzenia pewnie tak, jednak same produkty nie powaliły mnie na kolana. 

Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. ja sie zastanawiam, czy mi się ten szampon przyda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to dobra rzecz od czasu do czasu jak się nie chce myć włosów.

      Usuń