Marynarski #3.

Witajcie,
     Dziś po krótkiej przerwie wracam do  Was z nowym look`iem i ponownie coś w marynarskim stylu. Tak jak już pisałem kilka postów dalej (TU) i jeszcze więcej postów dalej (TU) nie wyobrażam sobie lata bez pasków, dżinsowych szortów, motywu kotwic, żeglarskich butów, koloru niebieskiego, czerwonego, białego.

     Możliwości żonglowania tym stylem jest nieskończenie wiele i z reguły te najprostsze są najbardziej efektowne.


     Ja dziś przedstawiam Wam jedną z takich możliwości. Na sobie mam dziś zwykły czerwony T-shirt z New Yorkera kupiony kiedyś, kiedyś na jakiejś wyprzedaży za grosze. Do tego zwykłe, a może nie do końca takie zwykłe dżinsowe spodenki, których nogawki zakończone są materiałem w paski. Spodenki również pochodzą ze sklepu New Yorker. Żeby dodać całości bardziej casualowego charakteru „wskoczyłem” w moją nową marynarkę z Zary. To jeden z wieluuuuu moich wyprzedażowych łupów. O zaletach tej marynarki pewnie mógłbym pisać dużo, ale najważniejszą rzeczą jest to, że wykonana jest w 100% z bawełny notabene bardzo przyjemnej dla ciała, nie posiada podszewki co w bardzo ciepłe dni jest ogromnym plusem. Jest przewiewna, lekka stworzona idealnie na lato. Jedyny minus, ale taki malutki to, że dość łatwo się gniecie. Na szczęście nie jest to tak bardzo widoczne dzięki paskom na materiale. Z kolei na stopach mam sportowe mokasyny z Asos.com w pięknym odcieniu czerwieni. Nawet bardzo wygodne. 







Na sobie mam: T-shirt - New Yorker, Marynarka/Jacket - Zara, Szorty/Shorts - New Yorker, 
Buty/Shoes - Asos.com

Pozdrawiam :]

15 komentarzy:

  1. Ta marynarka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, dziękuję za bardzo miły komentarz :)
    Buty, mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestawik. Niby taki prosty, a nie nudny : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, super buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this blazer<3 Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna marynara!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynistyczne klimaty na lato zawsze są odpowiednie, wszak rejsy odbywają się o tej porze roku. Bardzo fajna marynarka, ciekawe, nieortodoksyjne podejście do tematu pasków. Mam pytanie co do mokasynów, bo z tego co widzę są one tekstylne - jak z ich oddychalnością? Moje boat shoes są pod tym względem dość przeciętne :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o oddychalność mokasynów to powiem Ci, że nie jest tak tragicznie. Chociaż przy temperaturach powyżej 30 stopni bywa różnie. Ja jednak zawsze stosuję antyperspirant do stóp, do tego skarpetka i jest ok.

      Usuń
  9. Bardzo fajny zestaw, szczególnie podoba mi się marynarka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. :) poinformuj o nowościach u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, spodenki i buty super, najbardziej podoba mi się przełamanie tej marynarki;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, faaaaaaaajne zdjęcia :))))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger