Weekendowo.

Witajcie,
     Dziś pojawiam się z totalnie letnim, wakacyjnym, kolorowym, pozytywnym look`iem idealnym na wieczorny spacer, imprezę w ogrodzie, na plaży, wycieczkę rowerem itp.

     Główne skrzypce w dzisiejszym zestawie jak nie sposób zauważyć odgrywa bluza z motywem liści palmy i egzotycznych kwiatów. Bluza jak większość pewnie się domyśla pochodzi z Zary. Długo czekałem do wyprzedaży żeby móc ją w końcu kupić i udało się.

     Jeśli chodzi o dół to zdecydowałem się na zwykłe szorty z H&M w pięknym odcieniu zieleni, który moim zdaniem bardzo fajnie współgra z kolorem liści na bluzie.

     Na stopach z kolei  New Balanc`y, czyli jedne z najwygodniejszych butów w całym moim dorobku. Pomarańczowe detale na nich tym razem fajnie współgrają moim zdaniem z kolorem kwiatów na bluzie.


     Ot taki luźny, weekendowy look. 







Na sobie mam: Bluza/Sweatshirt - Zara, Szorty/Shorts - H&M, Buty/Shoes - New Balance

Pozdrawiam :]

27 komentarzy:

  1. Marzyłem o tej bluzie, ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale niestety, jej nie kupiłem, bo oczywiście w moim mieście Zary jeszcze nie ma, a zakupów internetowych wciąż sie boję:(

      Usuń
    2. Na stronie widziałem ostatnio jeszcze M, nie ma się czego bać.

      Usuń
  2. bluza jest świetna, a kolor spodenek genialny!
    fajnie wygladasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza, fajnie dobrane szorty:) nie rozumiem "mody" na te buty, ale skoro piszesz, że wygodne to niech już będą :P zawsze lubię czytać o tym, jak dobierasz ubrania o setów, wszystko ma swoje uzasadnienie i nie dzieje się z przypadku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiałem fenomenu tych butów, dopóki ich nie założyłem :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten odważny, florystyczny motyw bluzy, którego kolor podbijają wstawki na butach. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, wyglądasz genialnie! bluza wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. New Balance wróciły do łask! I fajnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw :) każdy facet powinien mieć jakieś kolorowe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza Zara? Pierwszy raz widzę coś tej marki, co bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już wiem kto w latach osiemdziesiątych zaiwanił sweterek mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogratuluj gustu mamie ;) I rada na przyszłość - czytamy, czytamy, czytamy, to bluza a nie sweterek ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. heh i pewnie też nie z lat 80

      Usuń
  12. Nigdy nie przepadałam za długą górą [bluza] i krótkim dołem [spodenki], ale tu prezentuje się to bardzo fajnie! GRATULUJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzę uwielbiam, ale w całości mi coś z kolorystyką nie gra, może inne buty, albo spodenki? Nie wiem, ale coś jest nie tak imo :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sweatshirt jest świetny, uwielbiam takie wzory !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza, a kolor spodenek jest zabójczy <3
    jednak coś z tymi butami mi nie za bardzo się wszystko zgrywa.. hmm..

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger