Weekendowo.

     Witajcie, 
     Dziś kolejny wakacyjny, luźny look. Kiedy na zewnątrz temperatura sięga 30 kresek najchętniej nie wychodziłbym z klimatyzowanych pomieszczeń. Jednak kiedy zachodzi taka potrzeba najchętniej w taką pogodę wskakuję w jak najluźniejsze i jak najbardziej przewiewne "szmatki". 

     Taki też jest T-shirt (Bershka), który mam dziś na sobie -  luźny, przewiewny, nie opina ciała, wręcz idealny na takie upały.  Do tego dobrałem szorty, również z Bershki. Szorty jak szorty, zwykłe, czerwone, z paskiem w postaci sznura przypominającego te, które możemy spotkać na statkach. Na stopach najwygodniejsze letnie buty, czyli espadryle z New Yorker. Lekkie, przewiewne, praktycznie nie czuć ich na stopach. Jako dodatek torba z River Island, do której wrzucamy najpotrzebniejsze pierdoły i w drogę ;) 






Na sobie mam: T-shirt - Bershka, Szorty/Shotrs - Bershka, Torba/Bag - River Island, Espadryle/Espadrilles - New Yorker

A co Wy polecacie w takie upały ? Jakieś sprawdzone metody ? 

Pozdrawiam :]

19 komentarzy:

  1. Like it....szczególnie samo połączenie szortów i koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynistycznych klimatów ciąg dalszy - i dobrze, bo na lato sa idealne. Znakomity t-shirt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo mi się podoba:)lubię ten Twój niewymuszony styl;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka i torba:) bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Look, jak najbardziej na plus : )
    Koszulka i buty są świetne.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, buty <3
    Fajne zestawienie kolorów, i podoba mi się szata graficzna całego bloga, ja swoją tez niedawno zmieniłam :)
    GUIDEDbyFASHION!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam !
    Chciałabym nominować twojego bloga do Liebster Blogger Award.
    Tu masz więcej o tym:
    Nominacja Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
    im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu znajdziesz 11 pytań ode mnie, dla ciebie :) w związku z Nominacją do Liebster Blogger Awards http://damn-fashion.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że dobrze się czujesz w tej estetyce. Na plus ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry zestaw :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka świetna. Mam sentyment do statków, mój Tato klei modelarze :) Pozdrawiam Ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw :) szorty są rewelacyjne :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujące zestawienie na upalne dni;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne spodenki

    www.dailymensfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfits. Jednym słowem taki: oversize
    Bardzo podoba mi się cała ta kompozycja. :)

    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, ja odnośnie espadryli.

    Pierwszą firmą, która je wypuściła(dokładnie ten typ), była firma TOMS, gdzie przy zakupie pary butów druga para butów wędruje do potrzebujących dzieci gdzieś w świecie.

    Szkoda więc, że wielu producentów skopiowało wzór bez kopiowania idei. Polecam więc wygooglować firmę - mają naprawdę dużo ciekawych wzorów - bo przy okazji można się przyczynić do czegoś dobrego w świecie, a nie tylko fashion fashion.

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, luźna stylizacja :)

    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger