Autumn 2013 (Zara, H&M, River Island)

     Witajcie, 
     Wakacje się kończą, lato się kończy dlatego dziś przychodzę do Was z szybkim przeglądem tego co przygotowały dla nas sieciówki na nadchodzący sezon. . Na tapetę wziąłem trzy ulubione przeze mnie sieciówki, w których zawsze znajdę dla siebie coś ciekawego. Nie będę jednak ukrywać, że najbardziej zachwyciła mnie kolekcja, którą znajdziemy w Zarze. Niestety jak dla mnie największym minusem tego sklepu są ceny. Cena i jakość nie idą w parze w tym przypadku. Dlatego też odkładam już pieniądze i czekam na zimowe wyprzedaże żeby zaopatrzyć się w to co mi się podoba a czego ceny przyprawiają  mnie o zawrót głowy. Wystarczy jednak o cenach i innych bzdetach a spójrzmy co znajdziemy w tym sezonie na sklepowych wieszakach. 

ZARA






H&M






RIVER ISLAND






A Wy macie swój must have nadchodzącego sezonu ? 

Pozdrawiam :]

8 komentarzy:

  1. Zara jak zawsze trzyma poziom, ale muszę powiedzieć, że H&M bardzo pozytywnie mnie zaskoczył!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post! Moim zdaniem Zara to prawdziwa klasyka i elegancja :)
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam modę męskę! h&m, zara i tkmaxx to miejsca gdzie można znaleźć perełki, wiem bo chodzę z chłopakiem na zakupy :) może obserwujmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam więc do C&A po koszulę :) Ja za to nigdy nie kupuję nic od River Island, ale widzę, że dużo mnie omija!

    Pozdrawiam z http://mateuszpater.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te silne nawiązania zary do high fashion stawiają ją ponad wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponad wszystkie sieciówki*

      Usuń
  6. Przeważnie zaopatrywałem się w h&m, ale na ten sezon mam problem z tym żeby coś mi wpadło w oko. Za to Zara mnie przyciąga i daje wiele pomysłów na ciekawe połączenia w tym sezonie jesienno-zimowym, zwłaszcza motyw panterki w męskim wydaniu.


    Fashion BLog by Szymon Kloc

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger