24 sierpnia 2013

Navy Blue & White.

Witajcie,
     Dziś czas na kolejną stylizację. Lato  małymi kroczkami zbliża się  ku końcowi dlatego też trzeba korzystać z możliwości „wskoczenia” w coś lekkiego, luźnego, przewiewnego itd.

     Jak już wiele razy pisałem na swoim blogu jestem wielkim fanem minimalizmu. „Mniej znaczy więcej” to maksyma, która idealnie sprawdza się jeśli chodzi o dobór moich stylizacji.
     Dlatego też dziś look składający się tylko z 3 części garderoby.

     Jeśli chodzi o kolorystykę dzissiejszy look jest bardzo podobny do poprzedniego (TU) bo jest to połączenie bieli i granatu. 

     Ponownie jak w poprzedniej stylizacji również i dziś główną rolę odgrywają wzorzyste spodnie upolowane na tegorocznych wyprzedażach w Zarze. Kiedy zobaczyłem je pierwszy raz wiedziałem, że prędzej czy później będą moje. Niestety wyjściowa cena ostudziła mój zapał szybkiego ich nabycia, jednak  od czego są w końcu wyprzedaże J
     Żeby nie robić spodniom konkurencji na górę założyłem zwykłą, białą koszulę. Żeby nadać jej luzu podwinąłem rękawy.

     Z kolei na stopach mam swoje granatowe derby z białą podeszwą. 








Na sobie mam: 
Koszula / Shirt - New Yorker
 Spodnie / Trausers - Zara
 Buty / Shoes - Asos.com 

Udanego weekendu :]
Pozdrawiam :]

14 komentarzy:

  1. Spodnie pokonały wszystko...są tak genialne, e nie da się tego wyrazić słowami!

    OdpowiedzUsuń
  2. minimalizm faktycznie wygrywa wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny luźny zestaw na spacer po mieście :)

    man-in-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyśl nad zdjęciami gdzieś w plenerach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twoim poście z przecenami poszedłem do zary i kupiłem te spodnie. Co ciekawe zostały tylko jedne w MOIM rozmiarze :D.
    Zestaw świetnie skomponowany, miałem bardzo podobny pomysł na nie :).

    Pozdrawiam:)
    http://kubawithfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo. Spodnie są genialne a ich ostatnia cena była na prawdę dobra.

      Usuń
  6. masz bardzo fajny styl:) a spodnie są świetne:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, mimo, że postawiłeś na minimalizm to spodnie są odważne,od razu pomyślałam sobie "Zara" :D świetna koszula i buty dobrze dobrane do długości spodni;) Fajnie Ci w tym wydaniu ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz:) elegancko, gustownie, z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. GREAT LOOK AND GREAT PANTS

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń