Shorts.

Witajcie,
     Dziś wpadam do Was z kolejnym letnim look`iem. Tym razem postanowiłem pobawić się troszkę szortami, czyli nieodłączną częścią naszej garderoby latem i wykorzystać je w bardziej „eleganckim” wydaniu niż zwykle.

     Głównym klu dzisiejszej stylizacji są oczywiście szorty. Ja zdecydowałem się na te z H&M`u w bardzo oryginalny wzór w odcieniach granatu, błękitu. Zapewne nikogo nie zdziwi kolorystyka dzisiejszego zestawienia, ale uwielbiam latem wszystko co w odcieniach granatu, błękitu i innych niebieskości, o czym mogliście się przekonać w moich poprzednich postach ze stylizacjami. Żeby nie robić konkurencji szortom na górę zdecydowałem się na zwykłą białą koszulę, która dawno, dawno temu zakupiłem w New Yorkerze a do tego wszystkiego wskoczyłem w moją atramentową marynarkę z Zary. Jeśli chodzi o obuwie, to jest to mój nowy nabytek z Asos.com. Osoby, które mnie śledzą na facebooku`u lub instagramie zapewne obuwie te już widzieli. Długo szukałem butów w tym stylu (ich fachowa nazwa to „broguesy” – dzięki Secondhand Dandy ;) ).







Na sobie mam: Koszula/Shirt - New Yorker, Marynarka/Jacket - Zara, Szorty/Shorts - H&M, Buty/Shoes - Asos.com. 

   

     Nie wiem czy taki look przypadnie Wam do gust, ale ja czuję się w nim rewelacyjnie. Będę powtarzać to do znudzenia, ale uwielbiam latem połączenie marynarki z szortami. Zawsze będzie mi się to kojarzyć z takim włoskim luzem i mam nadzieję, że taki widok będzie coraz częstszym na naszych ulicach. 

Przypominam również o rozdaniu, w którym możecie wziąć udział TU

Pozdrawiam :]

20 komentarzy:

  1. mnie ten zestaw bardzo przypadł do gustu;) podoba mi się połączenie szortów i marynarki:) sama wykorzystam takie zestawienie;)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są bardzo ciekawe :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne shorty ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To połączenie marynarki z szortami jest obecnie bardzo modne. Fajnie to zestawiłeś.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty bardzo ciekawe i świetnie je wyeksponowałeś przy pomocy stonowanej reszty. Niezmiernie się cieszę, że mój post poradnikowy Ci się przydał - wychodzi na to, że warto jest siedzieć nad nimi te kilka godzin :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto wbrew obiegowej opinii, że większość tylko ogląda są i tacy co czytają :)

      Usuń
  6. szorty są super :)
    świetnie wyglądasz w takim zestawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Incredible style and blog! Just followed you :)

    I am a FASHION STUDENT AND BLOGGER from London. I would like to invite you to my BLOG to take a look at my ideas!

    My Blog: http://renetakanevska.blogspot.co.uk
    My Facebook Page: http://www.facebook.com/rkanevska

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak napisałam na Fp- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie! bardzo pozytywnie i rzeczywiście "włosko" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jest bardzo fajny, spodenki dodają trochę humoru , podoba mi się :):) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, a mi te szorty się nie podobają;PP Reszta całkiem ok :)
    Buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz !
    Bardzo podoba mi się połączeniu tych szortów z koszulą i marynarką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a trendy look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja szczerze Ci powiem, że moim zdaniem szorty są za długie Moim zdaniem powinny się kończyć jakieś 5-6cm nad linią kolana. Kolorystycznie też jakoś mi nie pasują do całości, może do tej ładnej marynarki bardziej pasowałby gładki beż lub jasny brąz. Pisze jak to widzę od szczerej strony, różne są ludzkie gusta także nie przejmuj się mną :) Góra i buty na plus ;)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do swojej opinii :) Ja tego nie neguję, jednym coś się podoba innym mniej a jeszcze innym wcale :)

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger