17 sierpnia 2013

Wyprzedażowe łupy... Ufff...

     Witajcie, 
     Dziś wpadam do Was z postem o moich wyprzedażowych łupach.

 Osobiście lubię czytać i oglądać takie posty u innych bo można podpatrzeć coś fajnego :)
     Tak jak już pisałem na moim facebook`u dla mnie wyprzedaże się już zakończyły, koniec, kropka, basta, dosyć, stop. Jak co roku powtarzałem sobie "Paweł kupuj tylko to co Ci jest na prawdę potrzebne" i jak co roku słowa te poszły gdzieś w kąt i delikatnie mówiąc popłynąłem za bardzo :D 
     Przejdźmy jednak do sedna i o to przedstawiam Wam moje tegoroczne zdobycze wyprzedażowe. 
     Z góry przepraszam Was, że nie podaję cen, ale niestety w większości przypadków pozbyłem się już metek i najzwyczajniej w świecie nie pamiętam cen a nie chcę Was oszukać. 





















Szorty (białe w kotwice) - Bershka / Szorty (granatowe) - H&M / Szorty (zielone) - Zara 



















Bluza z motywem palm - Zara / Sweterek w kotwice - Zara 


Żakardowe spodnie do kostek - Zara 

 
Koszula - Zara / Dżinsowa koszula - H&M

 
Marynarka w paski - Zara / Marynarka czarna - Zara 

Torba weekendowa - Zara / Torba typu shopper - Reserved 

Paski - Asos.com


Buty typu brogsy - Asos.com

Buty za kostkę - Pull & Bear 

Trampki - Converse 

     Jak widać na załączonych obrazkach w tym roku w przypadku moich wyprzedaży króluje Zara. Muszę przyznać, że udało mi się kupić w tym roku w Zarze dobre jakościowo i w dobrych cenach rzeczy. 

     A jak u Was w tym roku z wyprzedażowymi łupami ? 
Też tak owocnie ? 

Pozdrawiam :]

26 komentarzy:

  1. Amazing blog!!
    Can we follow each other?

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba i trampki:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, dużo tego wszystkiego. Marynarka w paski z Zary fajna :)
    Też zrobię taki wpis wyprzedażowy, ale dopiero po wakacjach...teraz dalej można jeszcze coś spotkać :)

    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Nieźle się obkupiłeś-buty są świetne-szczególnie te z pull&bear i conversy:) Pozdrawiam www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo dużo tego:) super ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy zwłaszcza buty i torba;) Teraz czekamy na nowe looki;) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła kolekcja:) najbardziej podoba mi się bluza z motywem palm, szorty z H&M i buty z Pull&Bear:)
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your comment to my blog!
    Now I'm following you !!!

    XX Have a nice weekend!!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :) Najlepsze buty Pull&Bear i torba z Zary :)

    Pozdrawiam,Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovelyy pants!
    shall we follow by facebook and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy :) torba weekendowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka, bardzo przyjemnie się ją czyta :)
    Obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy! szczególnie conversy :) bardzo lubię tu zaglądać :) pozdrawiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego:) nie ma to jak facet na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo.. obkupiłeś się! Ale fajne masz te rzeczy, bardzo przypadły mi do gustu buciki, świetne są ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oeh so hot!follow you
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się bluza w palmy :) zresztą, wszystko co zakupiłeś jest fajne :) pozdrawiam serdecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Conversy chodzą mi po głowie od dawna, zazdroszczę. Od jakiegoś czasu choruję na białe trampki, sneakersy etc...Mają wielki plus, jeden z wielu z resztą. Że można je dopasować do wszystkiego. Są neutralne.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń