Autumn #1.

Witajcie,
     Dziś wpadam do Was z moim pierwszym jesiennym look`iem. Niestety, nie wiem jak u Was, ale u mnie w ostatnim tygodniu pogoda była delikatnie mówiąc paskudna. Deszcz, szaro, buro i ponuro. Na szczęście od wczoraj pojawiło się troszkę słoneczka i mamy fajną, przyjemną pod względem termicznym jesień. Oby tylko taka ciepła, bezwietrzna, bezdeszczowa pogoda utrzymała się jak najdłużej.

     Tak jak już wspominałem wyżej dziś pierwszy jesienny look. 
     Na sobie dziś mam zaczynając od góry koszulę w kratę w odcieniach fioletu, różu i czerni ze sklepu New Yorker. Tak jak wiosną i latem królowały paski, które notabene bardzo lubię tak jesienią i zimą wiodącym trendem jest krata w różnej postaci, którą również ubóstwiam. Do tego, żeby nie było nudno założyłem moją dżinsową kamizelkę z ćwiekami z Zary. Taka kamizelka to bardzo fajna sprawa żeby ożywić i nadać smaczku każdej stylizacji.

     Jeśli chodzi o dół to mam na sobie moje chinosy w brązowym kolorze z Asos. Długo nie mogłem się przekonać do spodni z nieco szerszym krokiem jednak powoli stają się one moimi faworytami do luźnych, niezobowiązujących stylizacji. Idealne na weekendowe spacery, kiedy w głównej mierze stawiamy na wygodę. Do spodni dobrałem pleciony pasek w brązie, który również pochodzi ze sklepu Asos. Z kolei jeśli chodzi o obuwie to jest to mój must have każdej jesieni, czyli buty typu desert z Pull&Bear





Na sobie mam:
Koszula / Shirt - New Yorker
Kamizelka / Vest - Zara
Chinosy / Chinos - Asos.com
Buty / Shoes - Pull&Bear

Pozdrawiam :]

13 komentarzy:

  1. Ja chcę te spodnie...natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba sobie jaja robisz, ta koszula tu w ogóle nie pasuje, tak samo jak kamizelka do spodni,jak już to czarne rurki, koszula ew. przewiązana w pasie i jakiś szary top

      Usuń
  2. koszula i połączenie z tą kamizelką, naprawdę świetny pomysł:) U Ciebie zawsze wszystko jest tak dokładnie przemyślane;) tym połączeniem kolorystycznym osiągnąłeś naprawdę świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja będę szczery, bo Ciebie lubię i chcę Ci dobrze doradzić.
    Dół jest super. Sam noszę ten kolor jesienią. Fajniej wyglądałyby kolorowe skarpetki, niż goła noga.
    Skoro już założyłeś kratę, dość charakterystyczną, to już nie zakładałbym kamizelki, bo jest tego trochę za dużo ( plus pasek, który wnosi do stylizacji zupełnie inny styl, który gryzie się z kamizelką).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość. Takie komentarze lubię. Co do skarpetek to hmmm podoba mi się ta kwestia na innych osobach, ale sam jakoś nie mogę się jeszcze przekonać do kolorowych, ale jak to mówią nigdy nie mów nigdy :)

      Usuń
  4. Też uważam że bez kamizelki byłoby lepiej:) Ale ogólnie na plus;)
    Znalazłam cie na MP i zaczynam obserwować:)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam, że lepiej byłoby bez kamizelki :) Koszulę i spodnie masz cudowną! :) I chętnie zobaczyłabym zdjęcia na zewnątrz :)
    Pozdrawiam,

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dodać nic ująć...idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka jest przerewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger