Dwurzędówka.

Witajcie,
     Dziś kolejna stylizacja i kolejna odsłona marynarskiego trendu. Tym razem w wersji bardziej eleganckiej.
     Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda w ostatnim tygodniu spisała się na medal. Taką końcówkę lata to ja lubię. Nie jest za gorąco, nie jest za zimno, w sam raz żeby poszaleć troszkę ze stylizacjami i pobawić się warstwowością. Oby cała jesień taka była jak ta końcówka lata, tego sobie i wam życzę.

     Dziś tak jak wspomniałem wyżej trend marynistyczny w bardziej eleganckim wydaniu.
     Na sobie mam zaczynając od góry zwykłą białą koszulę ze sklepu New Yorker (genialna koszula w użytkowaniu). 
     Do tego mam swoją dwurzędówkę  w granatowym kolorze z Asos.com. Mam do niej duży sentyment. Kupiłem ją jakieś 2 a może i nawet 3 lata temu i był to jeden z moich pierwszych zakupów na zagranicznych stronach. Początek mojej przygodny z „zagranicznym shoppingiem”. Dziś mogę Wam śmiało powiedzieć, że kupowanie w zagranicznych sklepach online nie jest takie straszne. Tylko ostrzegam, jak raz zrobisz zakupy wsiąkasz w to w 100%.
     Jeśli chodzi o spodnie to jest to mój niedawny, resztkowy zakup wyprzedażowy z Zary. 69% bawełna, 31% len – troszkę się gniotą, ale latem taki lekko wygnieciony look ma swój urok.

     Z kolei jeśli chodzi o buty to również Zara. Wygodne, w ciekawym kolorze, jedyny minus – trzeba uważać na wszelkiego rodzaju otarcia i zadrapania. 







Na sobie mam:
Koszula / Shirt - New Yorker
Marynarka / Jacket - Asos.com
Spodnie / Pants - Zara
Buty / Shoes - Zara

Pozdrawiam :]

14 komentarzy:

  1. Nice post !
    I love it .
    have a lovely day
    xx Julien

    www.oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylóweczka ;)
    Jeśli możesz to kliknij w link (napis martofchina) na samej górze tego posta, z góry dziękuje !

    http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka!
    Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuję i zapraszam do mnie http://ambasadaurody.blogspot.com :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, klasyczna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko i z klasą:) świetna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko ! Bardzo podoba mi sie twoja lekko militarna marynarka, kolor ma swietny! Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykownie : D marynareczka zgrabna i stylowa.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też właśnie zwróciłem uwagę na marynarkę :) Bardzo mi się podoba!

      Usuń
  11. <3 ten zestaw;) Genialnie i połączenie granatu i szarości= mega trendy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger