Lato trwaj.

Witajcie kochani w ten kończący się ostatni weekend wakacji. 
Nie wiem jak Wam, ale mi te wakacje zleciały bardzo szybko. Na szczęście etap edukacji mam już za sobą i nie muszę się martwić i stresować wyborem zeszytów, kredek itd. :D

     Pogoda za oknem też nie nastraja pozytywnie, jesień zbliża się nieubłaganie. Na wielu blogach widziałem już iście jesienne stylizacje co troszeczkę mnie przeraża (lubię jesień żeby nie było o ile jest słoneczna, taka prawdziwa polska złota jesień). Ja dopóki pogoda pozwoli nie mam zamiaru rezygnować z letnich stylizacji a w szczególności tych w moim ulubionym marynarskim stylu dlatego też  ciepłe i grube swetry muszą jeszcze poczekać na swoją kolej.

     Przechodząc jednak do dzisiejszej stylizacji tak jak wspomniałem wyżej to kolejna moja odsłona uwielbianego przeze mnie stylu marynistycznego. 
     Na sobie mam dziś dżinsową koszulę ze sklepu New Yorker z niechlujnie podwiniętymi rękawami, spodenki z motywem kotwic z Bershki a na stopach mój wyprzedażowy nabytek, czyli  buty typu desert z Pull&Bear. Żeby nadać całości fajnego charakteru i troszkę ożywić look zdecydowałem się na czerwono – granatową apaszkę z motywem kotwic z Zary.

     Osobiście czuję się w tej stylizacji rewelacyjnie. Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych zestawów. Szkoda tylko, że lato się kończy...









Na sobie mam: 
Koszula / Shirt - New Yorker
Szorty / Shorts - Bershka
Buty / Shoes - Pull&Bear
Apaszka / Scarf - Zara

Pozdrawiam :]

22 komentarze:

  1. Ty dzisiaj krótkie spodenki, koszula, a u mnie jesień i to nie ta piękna, złota :(.
    Dziś bluza i dresy. Czekam na słońce!! Nawet nie wychodzę z łóżka.
    Te spodenki są świetne! I marynistyczny styl też jest moim ulubionym :)
    Pozdrawiam
    http://kubawithfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda niestety co raz gorsza, ale nie poddaję się jeszcze jesieni :)

      Usuń
  2. Stylizacja na koniec lata idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty w kotwice to prawdziwe cudeńko, od którego ciężko oderwać wzrok. Idealna stylizacja na nadmorski kurort :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny, gustowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie tu u Ciebie :) oryginalnie połączyłeś wszystko ze sobą !
    podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    http://dziennik-stylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kiedy spotykam tu na blogspocie mężczyzn i to jeszczcze dobrze ubranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna letnia stylizacja! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie i na Wielkie Zjazd Bloggerów 2013, który odbędzie się w Poznaniu. Będę wdzięczny za udostępnienie wydarzenia. Więcej szczegółów:

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. GREAT OUTFIT!! i love the white short.

    im now following you on gfc and bloglovin, would you like to followback??


    Check out my blog! ;-)
    http://jonthegold.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. Ludzie narzekaja, ze idzie jesien i zamiast cieszyc sie koncowka lata i prezentowac letnie stylizacje pokazuja jyz jesienne looki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardzoooo już tęsknią za zimnem :D Ja dopóki pogoda pozwoli nie mam zamiaru zrezygnować z letnich stylizacji :)

      Usuń
  11. Świetny marynistyczny zestaw ;) Co do komentarza LilyLife to u mnie wyjście w krótkich spodenkach skończy się zamarźnięciem więc ja nie mogę sobie niestety pozwolić na letnie stylizacje ;/ Większość osób na mieście widzę już w kurtkach chroniących przed deszczem i okropnie silnym wiatrem. Więc stwierdzam z żalem, że jesień dość szybko się w Lublinie zaczęła :(

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to tylko fałszywy alarm i jeszcze wróci lato :)

      Usuń
  12. I love the short ! really nice ;)
    Have a nice day
    xx Julien

    www.oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No mnie to jakoś nie podchodzi....męskie chude blade udko to nie jest męskie....

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak! Wg mnie apaszki na ogół dodają kiczu stylizacji, Ty jednak dobrałeś wszystko idealnie, przez co całość wygląda świetnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger