25 września 2013

VOGUE Hommes International - Fall / Winter 2013 - 2014.

     Witajcie, 
     Dziś mam dla Was post z inspiracjami z jeszcze cieplutkiego najnowszego wydania Vogue Hommes International na sezon jesień - zima 13/14. 
     Nie będę się dużo rozpisywać, jednak jeśli komuś z Was wpadnie w ręce ten numer to gorąco polecam go nabyć. Oglądanie tak fantastycznych zdjęć i reklam (tak reklam, bo w końcu Vogue to w zdecydowanej większości reklamy) to uczta  dla naszego zmysłu jakim jest wzrok ;)


















Pozdrawiam :]

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne męski inspiracje :)


    www.blond-yasmin.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat zakupiłam to wydanie, świetne zdjęcia, największe wrażenie zrobił na mnie garnitur Diora z paskiem, oraz kwiaty Dolce &Gabbana , w sumie to właśnie to zdjęcie zainspirowało mnie do wrzucenia spodni w kwiaty w ostatnim poście :) to sesja pojawia się również we Włoskim Vogue, gdzie na zdjęciu jest ksiądz na rowerze a w tle Monica Bellucci ubrana w witrażową sukienkę, po prostu genialna sesja;) Zainspirował mnie również Tom Ford , także nie dziwie się, że wrzuciłeś właśnie te fotki:D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, garnitur z paskiem od D&G wygląda rewelacyjnie.

      Usuń
  3. GUCCI, DIOR i HUGO BOSS!! Kocham <3 jak mnie już bzie stać to tam się będę ubierał! :D

    OdpowiedzUsuń