Autumn #2.

     Witajcie, 
     Po krótkiej przerwie wracam do Was z nową stylizacją. Nie trudno zauważyć i domyśleć się, że "must have" tego sezonu to krata w przeróżnej postaci. Tak jak latem królowały paski i pod koniec sezonu miało się już dość "zebry", tak również obawiam się, że będzie z kratą. Czerwona krata atakuje nas zewsząd. Na blogach, na wieszakach w sklepach, w prasie, mediach, wszędzie czerwona krata, krata i krata. Nie to, żebym nie lubił kraty bo wręcz przeciwnie jest to jeden z moich ulubionych motywów, jednak kiedy coś staje się mega "hot" trendem sezonu i atakuje nas z każdej strony od razu zapala mi się żaróweczka w głowie, odpalam wsteczny bieg i staram się uciekać od czegoś co staje się wszędobylskie. Tak było w tym przypadku z czerwoną kratą. Żeby nie powielać czegoś, czego i tak jest już przesyt postawiłem w dzisiejszej stylizacji na... na kratę. Tak, tak, moi kochani na kratę. Różnica polega tylko na tym, że nie jest to krata czerwona. 

      W dzisiejszej stylizacji postawiłem na dwa kolory. Niebiesko-granatową bazę, którą podrasowałem brązowymi dodatkami. Bazą dzisiejszej stylizacji jest niebiesko-granatowa koszula w kratę ze sklepu New Yorker, do której dobrałem spodnie (New Yorker) również w odcieniach niebieskości. Do tego, żeby nie było za zimno zarzuciłem na swój grzbiet bardzo cieplutką kamizelkę z brązowymi wstawkami ze skóry ekologicznej, która pochodzi ze sklepu Asos.com. Jeśli ktoś nie ma jeszcze w swojej szafie kamizelki to czym prędzej powinien ją nabyć. Jak dla mnie jest to fantastyczna alternatywa na cieplejsze jesienne dni, kiedy nie chcemy zarzucać na siebie jeszcze grubych kurtek i płaszczy. Jeśli chodzi o dodatki to mam na sobie brązowy pasek (nie pamiętam skąd pochodzi) i moje ukochane buty typu desert z Pull&Bear, bez których nie wyobrażam sobie jesieni. 






Na sobie mam:
Koszula / Shirt - New Yorker
Spodnie / Pants - New Yorker
Kamizelka / Vest - Asos.com
Pasek / Belt - No name
Buty / Shoes - Pull&Bear

Pozdrawiam :]

20 komentarzy:

  1. Super ta kamizelka. Dasz może linka do niej na Asosie?

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupowałem jakiś rok temu więc obawiam się, że już jej nie ma. Z podobnych to coś takiego jedynie co mi ostatnio wpadło w oko:
      http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Herringbone-Gilet/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3197011&SearchQuery=gilet&Rf-700=1001&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Charcoal
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Quilted-Gilet-With-Faux-Leather-Yoke/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3132632&SearchQuery=gilet&Rf-700=1001&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Black
      http://www.asos.com/D-Struct/D-Struct-Gilet-With-Knit-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2679876&SearchQuery=gilet&Rf-700=1001&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Navy
      http://www.asos.com/Minimum/Minimum-Down-Gilet/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2260763&SearchQuery=gilet&Rf-700=1001&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Alpinewhite

      Usuń
  2. kamizelka dodaje tego czegoś tej stylizacji...świetnie w niej wyglądasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz :)
    bardzo fajnie połączyłeś kamizelkę z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja :) koszula i kamizelka super! obserwuję!
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:) kamizelka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful outfit
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, to prawda, że kamizelka fajnie go podkręca:) co do kraty, mam podobne zdanie ;) już mamy oblężenie na blogach, dlatego warto skorzystać z innej alternatywy niż zakładać kolejny raz koszulę w czerwoną kratę ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post !
    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukam kamizelki fajnej, ale jest ciężko coś znaleźć ostatnio w dobrej cenie. Ta jest spoko!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, wkoncu porządny męski blog ;)

    Oby tak dalej, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kamizelka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka i buty świetne :) reszta zestawu jest tłem, ale to dlatego, że dwie wspomniane rzeczy są mega :) fajny fit!

    OdpowiedzUsuń
  13. wieś śpiewa i tańczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak wieś śpiewa i tańczy ;)

      Usuń
  14. Super wyglądasz :D
    krata bardzo modna w tym sezonia, idealnie komponuję sie z tą kamizelką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Totally love the look!! Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger