Autumn #3.

     Hej,
     Dziś kolejny jesienny, ciepły i wygodny look idealny na weekendowe spacery przy temperaturach jakimi możemy cieszyć się przez ostatnie dni. Taką jesień to ja kocham.
     Kolorystyka również iście jesienne. Nie wyobrażam sobie mojej szafy jesienią bez ciepłego brązu, butelkowej zieleni, czerwieni niczym liście octowca u mojego sąsiada, ale przede wszystkim nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłych swetrów, które dają nam poczucie komfortu termicznego, a gdy temperatura pozwala są wystarczającym okryciem wierzchnim. 

      Przechodząc do stylizacji mam na sobie koszulę w czerwoną kratę z H&M`u. Tak , tak i u mnie w szafie zagościła czerwona krata. Niestety, obok tego trendu nie da się przejść obojętnie. Do tego żeby było ciepło i przyjemnie gruby, cieplutki i milutki sweter z Zary. Na nogach moje ulubione chinosy w odcieniu butelkowej zieleni a Asos.com, z kolei na stopach mój nowy nabytek również  z Asos.com
     Muszę przyznać, że czuję się w tej kolorystyce fantastycznie. Bardzo lubię połączenie brązu z butelkową zielenią i czerwienią. Nie wiedzieć czemu, ale kojarzy mi się to ze zbliżającymi się świętami. 





Na sobie mam:
Sweter / Sweater - Zara
Koszula / Shirt - H&M
Spodnie / Pants - Asos.com
Buty / Shoes - Asos.com

Pozdrawiam :]

10 komentarzy:

  1. niom "komfort termiczny" w takiej stylistyce to ja lubię :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just amazing!
    Love it
    so so so gorgeous
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/10/le-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie zestawiłeś ze sobą kolory :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie i koszula są spoko :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello! Check out my GIVEAWAY on my blog! :)

    Fashion As I Love It by Dana Oprea

    http://danaoprea88.blogspot.ro/2013/10/national-and-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i buty - mistrz ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kolory przywodzą na myśl nadchodzące święta, choinka, prezenty, wieczory przy kominku, świąteczne ucztowanie.
    Pozdrawiam! i śledzę ;]

    http://szymonkloc.blogspot.com

    Ps. wstawiaj zdjęcia w formacie .png będą lepszej jakości ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. I totally agree with you
    It's a great look perfect for autumn
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie sweter, szukam czegoś podobnego w tonacji biało-granatowej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger