28 listopada 2013

Look of the day.

     Witajcie,
     Dawno mnie nie było z niczym nowym a to wszystko przez... lenistwo i brak weny. Jednak wracam z nową energią i mam nadzieję, że wystarczy mi jej do końca roku :D

     Jako, że na moim blogu dawno nie było żadnego look`u dziś zaserwuję Wam jeden z moich ostatnio ulubionych. Jak już pewnie wiecie, bardzo hołduję maksymie "mniej znaczy więcej". Taki jest też dzisiejszy set - oszczędny w kolorach, ale nie nudny.

     Na sobie mam dziś połączenie szarości, czerni z odrobiną czerwieni. Jak dla mnie trio idealne.
     Zaczynając od góry, mam na sobie koszulę z H&M w czerwoną kratę, która stanowi jedyny akcent kolorystyczny w całej dzisiejszej stylizacji. Do tego kurtka w jodełkę  o kroju ramoneski ze "skórzanymi" rękawami z H&M. Żeby ochronić szyję przed wiatrem i chłodem założyłem mój ulubiony komin z Asos. Większość zapewne pomyśli zwykły, czarny komin, nic nadzwyczajnego,  ale ja go uwielbiam.
     Jeśli chodzi o dół to mam na sobie kolejną moją ulubioną ostatnio rzecz, czyli szare spodnie z Zary. Uwielbiam je. Uwielbiam ich krój, ich kolor, ich cenę, są genialne.
     Z kolei jeśli chodzi o stopy to kolejna dziwna historia z mojej szafy. Piękne, szare botki z Zary wylicytowane na allegro jakieś 2-3 lata temu za śmieszne pieniądze leżały aż do teraz w niej żeby doczekać się swojej premiery :D Moja szafa to jest jednak studnia bez dna... :D





Na sobie mam:
Koszula / Shirt - H&M
Kurtka / Jacket - H&M
Spodnie / Pants - Zara
Komin / Snood - Asos
Buty / Shoes - Zara

Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. niom w końcu:) :P Bardzo mi się podoba ten zestaw, kurtka, koszula, spodnie i ten komin !:) Rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie stylizacja na dużym plusie, minusów nie widzę, najlepszy zestaw od jakiegoś czasu. Monochromatyczność to jest to, siedzę w tym po uszy od czasu jak odkryłem, że mniej = więcej. Koszula przypomina mi typowe koszule drwala przez tą legendarną kratę czarno czerwoną. +!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest super :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń