2 grudnia 2013

GLOSSYBOX MAN - Edycja czwarta.

     Witajcie, 
     Dziś taki szybki open box jeszcze cieplutkiej czwartek edycji pudełka GlossyBox Man. 

     Jesteście ciekawi co znalazło się w środku ? 



1. GILLETTE Fusion ProGlide Silver Touch (produkt pełnowymiarowy).
Cena : 64,99 zł.


2. NIVEA MEN - żel pod prysznic Silver Protect. 
Cena: 9,49 zł (250 ml)


3. SYSTEM PROFESSIONAL - Szampon Refresh.
Cena: 38,70 zł (250 ml)


4. SYSTEM PROFESSIONAL - Szampon Sensitive do wrażliwej skóry głowy. 
Cena: 38,80 zł (250 ml)


5. TOŁPA - Expert S.O.S. balsam przeciw podrażnieniom (produkt pełnowymiarowy)
Cena: 29,99 zł (40 ml)


6. Próbki zapachów DAVID BECKHAM
- Classic
- The Essence
- Homme
Cena: 77,99 zł (40 ml)



Pierwsze wrażenie ? 

Kiepściutko. Najgorsza edycja męskiego pudełka do tej pory. Nie byłbym zadowolony znajdując je w bucie na mikołajki lub pod choinką na święta. 
...i jeszcze ten okropny, mega tłusty krem z TOŁPY, który nadaje się chyba tylko na noc bo wyjść w dzień z twarzą tłustą i świecącą jak psu... to nie przejdzie. Mam wrażenie, że ten krem nie różni się niczym prócz nazwą od kremu, który znalazł się w II edycji pudełka (TU).

A co Wy sądzicie o tej edycji ? 

Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. You gave tremendous positive points there. I did a search on the topic and found most peoples will agree with your blog.
    thought provoking comments here
    jeux dora 2014

    OdpowiedzUsuń
  2. totalna masakra moja dziewczynka zamówiła mi, Otwieram żel Nivea? Mam - Piankę z Organique, dalej Fusion Proglide ? Miałem z 3 lata maszynka totalna lipa odszedłem na rzecz Wilkinson na baterię z jednej mini maszynka z drugiej wkład Quattro titanium, Balsam? ha ha ha. 2 szampony może zużyję, No i zapachy ambitne DB mam Hermes wątpię abym zmienił, moje przyzwyczajenie ze co brandowane jakąś gwiazdą - nic specjalnego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a zastanawiałam się czy nie kupić tego kremu mężowi :) dobrze, ze poczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku krem się kompletnie nie sprawdza na dzień, jedynie na noc.

      Usuń