15 grudnia 2013

Propozycje prezentów (dla NIEGO).

Witajcie, 
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a jak wiemy jak święta, gwiazdka to i prezenty. Jeśli nie wiecie co kupić pod choinkę swoim mężom, ojcom, dziadkom, narzeczonym, kochankom, synom to dziś post, który z pewnością Was ucieszy  bo będzie swego rodzaju podpowiedzią co kupić swoim Panom. 
Nie wiem jak z Waszym doświadczeniem, ale na podstawie własnego mogę stwierdzić, że znacznie trudniej jest kupić prezent facetowi niż kobiecie. Wiem, wiem wybredny z nas gatunek... 
Dlatego też dziś serwuję wam moje Top 5 prezentów, z których ja osobiście byłbym bardzo zadowolony gdybym, któryś z nich znalazł pod swoją choinką.


     Pierwsza z moich propozycji to standard - kosmetyki, a konkretnie perfumy. Każdy mężczyzna w dzisiejszych czasach lubi ładnie pachnieć. Zapach stał się  częścią garderoby. A odpowiednio dobrany do mężczyzny stanowi swego rodzaju "wisienkę na torcie". 
     Ja ze swojej strony mogę polecić Wam trzy zapachy, które zapewniam, że podbiją wasze "nosy".
(1. "Dolce & Gabbana the one - sport", 2. "Pacco Rabanne - 1 million", 3. "Versace - Eros").


     Jeśli już jesteśmy w tematyce urodowej to nie zapominajmy o tym, że mężczyzna XXI wieku również dba o siebie a jego pielęgnacja nie ogranicza się jedynie do mydła i wody kolońskiej.
Dlatego też fajnym i ciekawym pomysłem na prezent będzie męskie pudełko GlossyBox. W prawdzie ostatnia edycja (więcej na jej temat TU) nie zachwyciła mnie i z tego co się orientuję wiele innych osób, ale z tego co wiem na stronie GB (TU) można nabyć również wcześniejsze pudełka, a te były na prawdę interesujące.


Kolejną, trzecią propozycją  spośród mojej gorącej prezentowej piątki jest książka, a konkretnie poradnik Michała Kędziory znanego wszystkim jako Mr. Vintage pt. "Rzeczowo o modzie męskiej".
Powiem krótko -  rewelacyjny poradnik. Pochłonąłem go w jeden wieczór. Modą interesuję się odkąd pamiętam, jeśli chodzi jednak o klasykę to jestem z nią na bakier. Dzięki tej książce dowiecie się jak dobrać odpowiednią marynarkę, garnitur, jaka powinna być długość spodni, jakie buty do czego, jak ubrać się na daną okazję, jak dbać o odzież i mógłbym tak jeszcze wymieniać i wymieniać. Jeśli Wasz mężczyzna ma problemy z doborem swojej garderoby to gwarantuję Wam, że po przeczytaniu tej książki szybko znikną.


Były perfumy, były kosmetyki do pielęgnacji, było coś do poczytania więc przyszedł czas na coś z innej beczki. Coś zabawnego, coś z humorem. A mówię tu o obudowach na telefon. Jeśli Wasz mężczyzna lubi się wyróżniać i jest posiadaczem iPhonea to sprawcie mu jakiś zabawny cases z "jajem".


W końcu przyszedł czas na ostatnią, piątą propozycję. Klasyk. Zgroza każdego mężczyzny w święta. Czarne, szare, białe. SKARPETY !!!
Jednak czy skarpetki muszą być nudne? Nie.
Jeśli decydujecie się na zakup swojemu mężczyźnie skarpetek to zróbcie to "inaczej". Kupcie mu jakieś kolorowe, zabawne, w fajny wzorek skarpetki (ja w święta uwielbiam te w świąteczne wzorki). Jeśli jednak Wasz mężczyzna nie wyobraża się w skarpetkach tego typu nie kupujcie mu żadnych. Oszczędźcie mu tego prezentowego horroru.


A Wy jakie macie pomysły na prezenty ?
Pochwalcie się :]

Pozdrawiam :]

2 komentarze:

  1. ja na mikołaja kupiłam mężowi skarpety z supermanem :) to był najlepszy wybór :) a teraz chyba postawie na perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Come see My website concerning Full Tilt Cheats!
    jeux action

    OdpowiedzUsuń