22 grudnia 2013

Wyprzedaże zima 13/14 (terminarz).

Witajcie, 
Dziś post kierowany do miłośników wyprzedaży i wyszukiwania okazji, czyli również dla mnie. 
Mówię tu oczywiście o terminarzu wyprzedaży. 


Jesteście gotowi na wyprzedaże ? Macie coś upatrzonego ? Bo ja tak i po świętach szturmem uderzam na sklepy :D oczywiście z rozsądkiem... tylko czy rozsądek w tym wyprzedażowym szale nie jest często chowany głęboko na dnie kieszeni ? Hmmm ;) 


H&M

11.12.2013 r.
Cubus

19.12.2013 r.
Massimo Dutti

19.12.2013 r.
Promod

24.12.2013 r.
Ryłko

24.12.2013 r.
Zara

27.12.2013 r.
Reserved

27.12.2013 r.
Mango

27.12.2013 r.
Bershka

27.12.2013 r.
Pull & Bear

27.12.2013 r.
Simple
02.01.2014 r.


Pozdrawiam :]

10 komentarzy:

  1. Wyprzedaże będą obejmowały tylko określone rzeczy czy cały asortyment?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem :-/ ale podejrzewam, że kolekcję jesienno-zimową.

      Usuń
  2. ja już skorzystałam ale chyba skuszę się jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam, złowiłeś coś?

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka z Zary jest już moja :D przecena nie była spektakularna, ale w obawie o brak rozmiaru się skusiłem :)

      Usuń
    2. Brawo. Świetna jest, klasyczna i nieudziwniona, wpadła mi w oko od razu. Jak się nosi? Ja upolowałem skórzaną kurtkę :)

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
    3. A tego nie wiem jak się nosi bo zamawiałem online i dopiero po nowym roku dojdzie. U mnie w stacjonarnym jej nawet nie było. Takie cienkie te wyprzedaże w tym roku, jakieś liche te rzeczy przecenili, nic konkretnego.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Ja to samo, czekam teraz na przesyłkę. Po raz pierwszy na przesyłkę standard do domu, wiesz może z doświadczenia ile to może trwać od nadania?

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
    5. Dłużej niż tydzień nie idzie to. Ja zamawiałem 27 grudnia i dostałem meila, że kurier będzie 2 stycznia. Pewnie gdyby nie nowy rok doszło by prędzej. Nie dostałeś meila z terminem dostawy?

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. U mnie gorzej, bo nałożyło mi się też 3Króli. Zamówiłem 29-tego, kurier ma być 7-mego.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń