Jeleń :D

     Witajcie,
     Ach dawno mnie tu nie było z żadną stylizacją... chyba dopadło mnie zimowe lenistwo, albo po prostu uznałem, że moje zimowe stylizacje nie są niczym nadzwyczajnym bo kto przy temperaturze oscylującej przy - 20 stopniach myśli o "fashion" ? Wiem, wiem są i tacy idioci, którzy przy takich temperaturach potrafią się fotografować w t-shirtach z krótkim rękawem - w imię "Bloga".

     Dziś taki zimowy prosty look. W takich czuję się jednak najlepiej. Zero przebieranek, zero udziwnień - 100% mnie.
     Na sobie mam zaczynając tak niestandardowo od dołu moje deserty z Pull&Bear. Buty te nie należą do najcieplejszych jeśli chodzi o tę porę roku, jednak znalazłem na nie dobry sposób. Bardzo gruba wełniana skarpeta i nóżka nie zamarza.
     Jeśli chodzi o spodnie ot zwykłe basicowe dżinsy w kolorze ciemnego granatu z Zary.
     Z kolei jeśli chodzi o górę to tam główną rolę odgrywa mój wyprzedażowy łup z River Island, czyli sweter z wizerunkiem głowy jelenia. Chorowałem na ten sweter od kiedy tylko pojawił się w zimowej kolekcji. Niestety jak zawsze bywa,  jego początkowa cena ostudziła mój zapał zakupu go a zdrowy rozsądek powiedział "poczekaj do wyprzedaży". No i tak się stało. Nadeszły wyprzedaże i wylądował u mnie w szafie bo na prawdę dobrej obniżce.
     Okrycie wierzchnie to tym razem moja ulubiona budrysówka z New Yorker. Jest ze mną już ładnych parę lat i muszę przyznać, że jak na sieciówkową jakość trzyma się bardzo dobrze. Do tego biały komin z H&M i mogę ruszać.







Budrysówka / Duffle Coat - New Yorker
Sweter / Sweater - River Island 
Komin / Snood - H&M
Dżinsy / Jeans - Zara
Buty / Shoes - Pull&Bear

Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. Świetne połączenie. Co do tych blogerów fotografujących się w samych t-shirtach na mrozie, to jeszcze rok temu robiłem to samo, teraz jak nie mam pomysłu na zimową kompozycję, to robię zdjęcia w pomieszczeniu :)

    WWW.DEDE-MODA.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter z jelonkiem gra pierwsze skrzypce ^ ^
    I buty mi się podobają, bardzo.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter jest świetny :) bardzo fajny look :)
    mi się raz zdarzyło w topie robic fotki na mrozie :) nie było źle bo efekt był super ale w tym roku już bym tego nie powtórzyła :) zdrowie ważniejsze no ale jak to mówią nigdy nie mów nigdy :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set, zwłaszcza szalik i sweter :) Co do pogody to prawda, że nie zachęca do robienia zdjęć pomijając fakt, że ciężko pokazać całość bez płaszcza na mrozie, to jakość zdjęć rónież nie powala :(
    Ale Ty robisz zdjęcia w pomieszczeniu więc nie masz takich problemów :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger