27 lutego 2014

Haul Time

     Wracam po krótkiej przerwie. Witajcie :)


     Koniec lutego to dobry czas na podsumowanie swoich wyprzedażowych łupów. Ja w tym roku jestem z siebie dumny. Kupiłem tylko to co mi się przyda i będzie mi służyć przez kilka najbliższych sezonów. Delikatnie mówiąc byłem w szoku kiedy zebrałem wszystko co kupiłem... oczywiście w pozytywnym szoku bo jest tego bardzo mało w porównaniu do moich możliwości. W rezultacie ja jestem szczęśliwy, mój portfel jest szczęśliwy i moja szafa jest szczęśliwa. 

Parka - Zara

Bluza - Zara

Kamizelka - Zara

Spodenki - Bershka
 (to chyba mój największy hit tych wyprzedaży - 25 zł za sztukę)

Torba - Zara

Skórzane botki - River Island 

Skórzane półbuty - Asos.com 


Jak widzicie nie ma tego dużo :)
A jak u Was ? Zaszaleliście ? 

Pozdrawiam :]

10 komentarzy:

  1. skórzane botki z River Island są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaa jest i moja torba :D
    Boże te botki są takie piękne.... I już ich nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra wybaczam Ci, że się opierdzielałeś, postów nie wrzucałeś i koleżanek nie dowiedziałeś :P to, że zawsze jesteś dżentelmenem też bez zmian;)

    Poza tym jak zawsze masz fajne buty , te botki z RI świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Parka i spodenki to rewelacyjne zakupy. Po raz kolejny widzę, że w każdym mieście jest trochę inny asortyment. I w życiu bym nie powiedział, że dobiegasz do 30stki. Jest to raczej niemożliwe, bo wyglądasz na 24 lata. Serdecznie Cie pozdrawiam i czekam na kolejne Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skórzane botki z River Island świetne~!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your choice specially the last shoes
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to sa rzeczy dla facetow? proponowalbym zmienic nazwe bloga, bo z "male" to nie ma nic wspolnego, raczej "female"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Twoim zdaniem jest dla facetów ? Wyciągnięty t-shirt i sprane dżinsy ? ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń