Bluza

Do niedawna ta niepozorna część garderoby zarezerwowana była tylko i wyłącznie na siłownię, poranny spacer po bułki lub domowy maraton z odkurzaczem. Dziś bluza ma swoje "5 minut" i króluje nie tylko na wybiegach u największych projektantów ( Balenciaga, Kenzo, Givenchy) ale co raz częściej możemy ją spotkać na naszych rodzimych salonach i polskich ulicach. 

Givenchy


Givenchy


Balenciaga


Kenzo

Kenzo


Bawełniane bluzy przez głowę to obecnie nie tylko element naszej codziennej "stylówki". Nowoczesne materiały takie jak np. neopren nadają jej wieczorowego charakteru przez co bluza nadaje się na większe wyjście, imprezę, jak również i do pracy (oczywiście jeśli nie obowiązuje nas sztywny dress-code).

Jeśli nie stać nas jeszcze na bluzę od słynnego projektanta to nie martwcie się, na ratunek wychodzą nam niezastąpione śieciówki, w których znajdziemy równie ciekawe wzory i fasony bluz. 

Jeśli o mnie chodzi to od kilku  sezonów bluzy to nieodłączny element mojego ubioru. Traktuję je jako fajną alternatywę kiedy "nie mam co na siebie włożyć". Wystarczą wówczas proste dżinsy, trampki lub sportowe buty i bluza z fajnym printem i codzienny look gotowy. 

 
Zara

 
H&M

 
River Island


 A jak Wy zapatrujecie się na ten "bluzowy" trend ? Jesteście "za"? 

Pozdrawiam :]

6 komentarzy:

  1. Ja jestem po uszy zakochany w trendzie na bluzy, ale to nie dlatego, że są modne, a wg mnie dają ciekawy efekt w połączeniu np z ciekawą koszulą. Givenchy oczywiście jest mistrzem bluz jak dla mnie ;)
    W piątek też zamierzam opublikować stylizację z nie byle jaką bluzą więc w wolnej chwili zapraszam Cię :)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzy nadal in:) Numer 1 i bluzy z Zary najbardziej hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne te bluzy:)
    W ogóle fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za bluzami :)
    Pozdrawiam!
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger