14 maja 2014

3 kroki

     Witajcie,
     Odkryciem nie jest, że w dzisiejszych czasach Panowie co raz to większą uwagę zwracają na produkty, których używają do codziennej pielęgnacji i starannie je dobierają do potrzeb swojej skóry. Niestety, na rynku jest tyle produktów, że znalezienie idealnych graniczy czasami z cudem. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że przetestowałem multum kremów i innych mazideł zanim znalazłem moje trio idealne.
     Dlatego też dziś post z sekcji urodowej, kosmetycznej, pielęgnacyjnej, zwał jak zwał, po prostu przedstawiam Wam dziś moje 3 produkty idealne do codziennej pielęgnacji.


     Na wstępie zaznaczę tylko, że nie należę do tej grupy mężczyzn, która lubi codziennie rano spędzać przed lustrem godzinę czasu i wklepywać w siebie różne specyfiki. Moja poranna "rutyna" nie zajmuje mi więcej niż 10 min (z umyciem zębów włącznie). Przede wszystkim szukałem produktów, które po pierwsze -dają efekty, po drugie - szybko się wchłaniają i po trzecie - nie pozostawiają na twarzy tłustego filmu (nienawidzę tego!!!). I taka jest też właśnie moja trójka - skuteczna, szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy tłustej powłoki, prze co nie muszę zaprzątać sobie głowy przez kolejne pół dnia,  czy przypadkiem moja twarz nie świeci się jak psu... ;)

     Numer 1 w mojej codziennej, porannej pielęgnacji to tonik. Toniki zmieniam bardzo często. Staram się kupować te bez zawartości alkoholu żeby niepotrzebnie nie wysuszać skóry. Obecnie stosuję tonik z "The Body Shop - Seaweed Clarifying Toner". Mimo braku alkoholu w swoim składzie produkt troszkę wysusza skórę, dlatego też wszystkim z suchą i bardzo suchą skórą nie polecam bo może zrobić jeszcze więcej szkody. Dla osób z tłustą i mieszaną skórą myślę, że przypadnie do gustu. Tonik bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę przy czym dodatkowo ma bardzo przyjemny, pobudzający zapach co rano kiedy jesteśmy zaspani sprawdza się doskonale.

     Numer 2 porannej pielęgnacji to krem pod oczy z "Nuxe". Recenzję tego kremu mogliście już przeczytać na moim blogu (TU). Idealny krem dla osób, które mają wrażliwe oczy lub noszą soczewki kontaktowe. W moim rankingu postawił wysoko poprzeczkę i trudno będzie mu dorównać.

     Numer 3 to ostatni etap porannej "rutyny", czyli krem. Niestety, nie ma tak dobrze żeby całym rokiem stosować jeden i ten sam. I tak w zależności od pory roku jesienią i zimą muszę moją skórę  nawilżać i odżywiać ze zdwojoną mocą  i w tym okresie rewelacyjnie sprawdza mi się krem z "Nuxe", którego recenzję też mogliście przeczytać już na moim blogu (TU). Z kolei wiosną i latem kiedy temperatury przekraczają 20 stopni zmuszony jestem postawić na totalne matowienie i w tym przypadku doskonale sprawdza mi się moje ostatnie odkrycie, czyli krem z "The Body Shop - Seaweed Mattifying Day Cream". Tu podobnie jak w przypadku toniku nie polecam tego kremu wszystkim posiadaczom skóry suchej i bardzo suchej. Produkt bardzo szybko się wchłania co dla mnie ma kluczowe znaczenie, nie zatyka i bardzo dobrze matowi (w moim przypadku w zależności od temperatury powietrza twarz pozostaje zmatowiona przez dobre pół dnia). Skóra pozostaje delikatna, świeża, miękka i elastyczna.

     I oto cała moja poranna pielęgnacja. Szybko, tanio (warto zaznaczyć, że produkty, których używam nie należą do tych cenowo nadszarpujących poważnie nasze finanse) i skutecznie.

Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. cool post!

    Greets Jon,
    Jon The Gold's Blog
    Ps: New Outfit on my blog. Check it out ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ponieważ mój facet, chodzi i się na mnie denerwuje, że nie ma nic do twarzy:) hehe wiesz ten typ macho sam sobie nie kupi:) dostanę te kosmetyki na necie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wstyd się przyznać, ale do tej pory nie używałem toniku. Zaczynam poważnie rozważać jego zakup! Ciekaw jestem też tego kremu na wiosnę/lato. Krem matujący jest u mnie niezbędny. Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik to u mnie podstawa. Nie wyobrażam sobie już nie przemycia rano nim twarzy. A teraz wiosną i latem jak jest gorąco do rewelacyjnie odświeża i pobudza rano. Co do kremu jeśli nie masz skóry suchej lub bardzo suchej to powinien Ci się sprawdzić :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń