Nowe w szafie

     Witajcie,
     Ostatnie nowości z mojej szafy pokazywałem Wam baaaaaaaaaardzo dawno temu, już nawet nie pamiętam kiedy taki post pojawił się na moim blogu. Wiem, że dużo osób lubi takie posty (należę do nich również ja) dlatego też postanowiłem Wam pokazać dziś moje łupy z kilku dobrych miesięcy wstecz jak również parę rzeczy z obecnie panujących wyprzedaży. W sumie mógłbym nazwać tego posta "Zara Haul" bo jak sami zobaczycie po zakupach można wywnioskować, że chyba bardzo lubię ten sklep :)


1. T-shirt w statki - Pull&Bear
2. T-shirt w paski - Zara
3. Koszula w kratę - Zara


1. New Balance - model 410
2. New Balance - model 410
3. New Balance - model 373


1. Biała bluza "64" - Zara
2. Szara bluza z krótkim rękawem - Zara
3. Szara bluza - Kenzo

A Wy upolowaliście coś fajnego na wyprzedażach ? 

Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. świetne łowy, szczególnie buty. uwielbiam kolor szary.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu muszę się zmobilizować i ruszyć na "wyprzedażowe łowy" :)) Udało Ci się zakupić wiele świetnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że tak! Upolowałem dwa t-shirty, szorty, espadryle i trzy muchy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing post, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy ;)


    Zapraszam do mnie www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! New Balance <3 właśnie też myślę na kupnem nowych! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger