Alexander Wang x H&M

     Witajcie, 
     Już 6 listopada na całym świecie w sklepach H&M zadebiutuje kolekcja we współpracy ze światowym projektantem Alexandrem Wangiem. 
     Wczoraj w NY odbył się pokaz całej kolekcji i muszę przyznać, że jest to pierwsza współpraca szwedzkiej sieciówki z projektantem, w której spodobało mi się tyle rzeczy - głownie kurtki, płaszcze i bluzy.
     Cała kolekcja to prawdziwa mieszanka czerni i szarości w sportowym i miejskim stylu. Możemy dostrzec w niej elementy zapożyczone z takich dyscyplin sportu jak boks. 
     Osobiście jestem na "tak" i jeśli tylko będzie mi dane na pewno zaopatrzę swoją szafę w coś z całej kolekcji. 
     Niestety minusem całej sytuacji jest to, że w Polsce kolekcja będzie dostępna tylko w dwóch sklepach: w Warszawie i Krakowie :( Drugim minusem z kolei jest to, że H&M nie otworzył jeszcze w Polsce sklepu online :(

A co Wy sądzicie o męskiej kolekcji Wanga dla H&M`u ? 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


  


 
 


Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. niektóre rzeczy całkiem ok :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały szum medialny i blogowy zdecydowanie i skutecznie odstraszyły mnie od tej kolekcji. Niektóre elementy są fantastyczne, ale jestem przekonany, że umiem bez tych rzeczy żyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam również, że srebrną puchówkę widziałem już w zeszłym roku w Jack and Jones, plecaki ze skóry były już chociażby w Bershce, a bluzy z pianki są cholernie niewygodne w noszeniu, bo przy siadaniu gniotą się i podchodzą pod szyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednym słowem dobrze, że nic nie upolowałem :D Mój portfel przyoszczędził :)

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger