13 października 2014

Trendy Jesień / Zima 14/15

    Witajcie,
     Po krótkiej przerwie wracam i mam dziś dla Was zestawienie najgorętszych trendów na sezon jesień - zima 14/15. Jak sami zauważycie trendów jest całe mnóstwo i jest w czym wybierać. Każdy znajdzie coś dla siebie. Tak duża ilość trendów jak dla mnie to też duży plus ekonomiczny. Zawsze znajdziemy coś na dnie naszej szafy, co wpisze się w któryś z trendów przez co nie musimy co sezon diametralnie wymieniać całej zawartości naszej garderoby. 
     Jeśli o mnie chodzi to muszę przyznać, że moje serce skradła moda na duże oversizowe płaszcze i już rozglądam się za jakimś, który wyląduje w mojej szafie. 
    Oprócz tego ucieszyłem się z prążków a dokładnie z "blurred lines" (w wolnym tłumaczeniu "niewyraźne linie"). W mojej szafie od kilku lat wisi piękna granatowa marynarka w białe prążki, która w tym sezonie jeśli pogoda pozwoli będzie miała swoje "5 minut". 































 Macie już swój ulubiony trend? W co planujecie się zaopatrzyć w  tym sezonie?

Pozdrawiam :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz