20 listopada 2014

Recenzja: Ziaja yego - krem przeciwzmarszczkowy dla mężczyzn

     Witajcie,
     Dziś wpadam do Was z szybką recenzją przeciwzmarszczkowego kremu firmy Ziaja.


Pojemność: 50 ml
Cena: około 10 zł. 

     Co obiecuje nam producent ? 

     "Pielęgnacyjny krem nawilżający o precyzyjnym działaniu przeciwzmarszczkowym i nowoczesnej recepturze. Posiada delikatną, lekką konsystencję. Nie pozostawia uczucia tłustości. Szybko się wchłania. Ma energetyzujący, świeży zapach. Zapewnia rekonstrukcję fizjologicznych lipidów. Skutecznie wygładza zmarszczki. Opóźnia procesy starzenia skóry. Intensywnie i głęboko nawilża naskórek. EFEKT: redukcja zmarszczek, aktywna regeneracja". 

     Moja opinia: 

     Krem jak za swoją niewielką cenę spełnia moje oczekiwania. Przede wszystkim bardzo dobrze nawilża na co w okresie jesienno - zimowym stawiam duży nacisk. Ponad to co dla mnie jak i dla wielu mężczyzn zapewne jest bardzo istotne kosmetyk na prawdę szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu (ech jak ja tego nie lubię).  Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny a po chwili ulatnia się całkowicie co jak dla mnie też ma duży plus. 
     Jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe, no cóż osobiście bardzo sceptycznie podchodzę do tej kwestii jeśli chodzi o kosmetyki. Nie spodziewałem się, że nagle moja skóra stanie się gładka jak pupcia niemowlęcia dlatego też nie czuję się zawiedziony. 
     Mimo wszystko, jeśli potrzebujecie fajnego nawilżenia za niewielką cenę to krem Wam gorąco polecam. 

     Minus:
     
     Nie wiem czy to mój pech i natrafiłem na felerny egzemplarz, ale po dwóch tygodniach stosowania krem nagle zaczął wypływać nie tą dziurką, którą powinien. 
     Przytrafiło się może komuś to samo ? 



Pozdrawiam :] 

7 komentarzy:

  1. U Ziaji zawsze wysoka jakość za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie kosmetyki z Ziaji. Właśnie się zastanawiałam nam kupnem tego kremu chłopakowi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji i mnie osobiście, nie zdarzyło się by krem miał wadliwe opakowanie więc być może to pojedynczy przypadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może miałem pecha :D jednak nie przeszkadza mi to, aż tak bardzo żeby nie zużyć kremy do końca :)

      Usuń
    2. Pomimo upływu czasu (daty komentarzy) nic się nie zmieniło. Miałem tak samo z dwoma opakowaniami. Ale krem bardzo dobry.

      Usuń
  4. Co, jak co, ale z kremami z Ziaji to moja twarz się nie lubi :I

    OdpowiedzUsuń