"Świąteczne koszmarki"

     Witajcie,
     Mamy grudzień ! Za 24 dni Wigilia. Czas odpalać silniczki i brać się powoli za sprzątanie, kupowanie prezentów i różne inne męczące, ale zarazem jak  dla mnie bardzo przyjemne czynności.
     Nie o sprzątaniu i o prezentach dziś, chociaż temat dzisiejszy można troszkę podciągnąć pod pomysł na prezent.
     Świąteczne swetry, bo o nich dziś troszkę mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Dla jednych kojarzone z totalną tandetą, kiczem i obciachem a dla innych to "must have" każdych świąt.
     Żeby ubrać taki sweter na pewno trzeba mieć duże poczucie humoru i jeszcze więcej dystansu do siebie.
     Osobiście jestem wielkim fanem zimowych motywów i mam w swojej szafie kilka "świątecznych koszmarków". Bo powiedzcie sami czy jest coś piękniejszego, cenniejszego jak uśmiech bliskich na widok Waszego "świątecznego koszmarku" ?

     A Wy lubicie świąteczne swetry w reniferki, bałwanki, choinki i inne pierdółki ? Czy mówicie im stanowcze "nie" ? 

     Poniżej mały przegląd "świątecznych koszmarków", które znajdziemy aktualnie w sklepach. Znajdzie się coś dla tych mniej odważnych i bardziej.

Asos.com

 

 



F&F

 



H&M

 


River Island 

 

Pozdrawiam :]


6 komentarzy:

  1. Takie bluzy i swetry są fantastyczne! Sama w tym roku muszę pomyśleć nad zakupem czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chcialem ubrać taką bluzę/sweter na świętą. W tym roku mam nadzieję, że znajdzie sie ona w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są "świąteczne koszmarki "
    ostatnio sama skusiłam się na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! Też taki chcę :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sweterka świątecznego ni mam, ale gdybym dostała w prezencie lub wyszperała za grosze w lumpeksie to chętnie bym nosiła;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger