Selfie Look #3 #4

     Witajcie Kochani w Nowym Roku :)
     Jako, że nie miałem okazji złożyć Wam noworocznych życzeń nadrabiam zaległość i życzę Wam Wszystkim i każdemu z osobna abyście w Nowym Roku doganiali swoje marzenia :*

     Z racji tego, że dawno mnie nie było mam dziś dla Was podwójny "Selfie Look".
     Pierwsze zestawienie to kombinacja, która idealnie sprawdziła mi się podczas przedświątecznej bieganiny po sklepach w poszukiwaniu prezentów. Jest to również idealny look na wyprzedażowy maraton po sklepach. Dlaczego idealny ? A dlatego, że przede wszystkim bardzo wygodny.
     Jeśli wspominam o wygodzie to nie mogę nie zacząć od najwygodniejszych butów świata, czyli od moich ulubionych NB. Jeśli chodzi o spodnie to są to najzwyklejsze dżinsy z Zary, z kolei bluza z Michem to nabytek z River Island.  Do tego ciepła i wygodna parka z Zary i tak oto prezentuje się moja idealna stylizacja na "shopping".


     Druga stylizacja to połączenie czerni i szarości z domieszką sportu. Ostatnio jestem dużym fanem takiego połączenia. 
     Góra stylizacji to zwykła szara bluza z kapturem ze sklepu New Yorker. Do tego czarny płaszcz o prostym fasonie z Zary (cholernie gryzie przy kontakcie z gołą szyją), czarne, proste jeansy również z Zary i szare NB na stopach. 



Pozdrawiam :]

13 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw podoba mi się dużo bardziej niż drugi, może też z tego względu, że masz super bluzę z Misiem. Wstawiaj chłopaku więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza jest mega. Ostatnio na stronie widziałem ją w bardzo dobrej cenie.

      Usuń
  2. świetne zestawy, jedynka jest rewelacyjna, szczególnie ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście pierwszy zestaw jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. oba zestawy są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja - sweter Miś ;-) Druga stylizacja w 100% genialna ! :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the casual look. Awesome sneakers btw.
    Have a lovely weekend dear.

    xx

    www.kelpasdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie bardziej przemawia stylizacja pierwsza. Jest bardziej w moim stylu :) Szczególnie bluza wpadło mi w oko ^ ^
    Ja również życzę Ci szczęśliwego nowego roku i wytrwałości w postanowieniach, jeżeli takowe masz!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. amazing style!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger