Ulubieńcy - Październik 2015

Witajcie, 
     Dziś mam dla Was ulubieńców października. 
     Co miesiąc będę starał się pokazywać Wam co w danym miesiącu mnie zachwyciło i nie mogłem się bez tego obejść. Poczynając od książek, filmów, programów TV a kończąc na ubraniach, zapachach, produktach kosmetycznych i gadżetach. 

1. KSIĄŻKA, FILM, TV

"Francuski szyk! dla mężczyzn" to propozycja lekka i przyjemna, wręcz idealna na długie jesienne wieczory. Książka ta to swego rodzaju przewodnik po stylu francuskich mężczyzn. Dowiemy się z niej podstawowych rzeczy takich jak wybrać idealną koszulę, garnitur, w co okryć się podczas mrozu, jak zachować się przy stole czy tego jak dobrać odpowiedni zapach. Autorki zafascynowane codziennym stylem ubierania Francuzów starają się dojść do tego w czym tkwi sekret ich nienagannego wyglądu. Dodatkowym smaczkiem książki są wywiady przeprowadzane z mężczyznami urodzonymi w Paryżu jak i tymi, którzy Paryż wybrali na swój nowy dom. Z tymi starszymi i młodszymi. Z biznesmenami, artystami ale i studentami i blogerami. 

2. FASHION

Ulubieńcem kategorii  "fashion" w tym miesiącu (zapewne nie tylko w tym) jest moja skórzana ramoneska z Zary w pięknym odcieniu brązu. Ach co tu dużo pisać, miłość od pierwszego założenia. 

3. ZAPACH

Jeśli chodzi o zapach październik upłynął mi pod znakiem miodu i przypraw. Mowa tu oczywiście o wosku Yankee Candle "Honey & Spice". To mieszanka miodu, czekolady, cynamonu, wanili i paczuli. W prawdzie czekolady i cynamonu tu nie wyczuwam co nie zmienia faktu, że zapach jest bardzo przyjemny, ciepły, otulający. Jak dla mnie jest to zapach idealny na jesień kiedy za oknem wiatr i deszcz. 

4. URODA

Tu napiszę krótko, jeśli używacie toników lub płynów micelarnych i nie wymagacie od nich cudów to płyny micelarne  z Ziaji spiszą się Wam rewelacyjnie. Dobrze oczyszcza, odświeża, nie podrażnia a przy tym jest nie drogi. Czego chcieć więcej ? 

5. GADŻET 

Jeśli lubicie personalizować (co w ostatnim czasie jest bardzo modne)  swoje przedmioty to zapewne pokochacie skórzane  naklejki od A. Hindmarch tak jak ja, Gadżet idealny jeśli chcecie spersonalizować swój telefon, torbę, notatnik, ubranie, komputer itd. 


Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. fajne rzeczy

    obserwuje i licze na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zamszowa kurtka jest świetna!!
    zapraszam:)
    http://mesmerize87.blogspot.de/2015/10/webstore-favorites-outfit-format.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ramoneska, gdyby nie to, że mam podobną bordową ze Stradi to bym pękła z zazdrości :) A micel z Ziaji wypróbuję, lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra ramoneska, super! zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger