16 stycznia 2016

Rose Quartz i Serenity - jak to "ugryźć" ?

     Witajcie,
     Dziś troszkę o kolorach a konkretnie o dwóch. które jakiś czas temu Instytut Pantone (firma znana głównie z produkcji systemów używanych przede wszystkim w przemyśle poligraficznym) ogłosiła kolorami 2016 roku. 
      A jakie to kolory ? 

     Pierwszym z dwóch kolorów jest ROSE QUARTZ czyli jak dla mnie, zwykłego, szarego człowieka "majtkowy róż", "świński róż", "baby róż". 
     O ile w modzie damskiej jestem sobie w stanie wyobrazić ten kolor tak w męskiej mam z tym problem. 
     Jednak zobaczcie sami jak na "rose quartz" zapatrują się projektanci i ulica.





     Drugi kolor - SERENITY, czyli jak dla mnie nieco zgaszony odcień błękitu przemawia do mnie zdecydowanie bardziej  niż ten pierwszy. Kolor, który idealnie sprawdzi się przede wszystkim w sezonie letnim.
     Sami zobaczcie poniżej, że kolor idealnie wygląda jako pojedynczy akcent w stylizacji, ale wrażenie robią też total looki.
   





A co Wy sądzicie o kolorach 2016 roku ? 

Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie zdjęć. Nie miałam pojęcia, że serenity to odcień błękitu, ale prezentuje się rewelacyjnie, kolor zdecydowanie na tak ;)

    http://callmekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są świetne, oba pasują mi do mojego typu urody , oba będę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie pozostaje nic tylko czekać na wiosnę i lato i szaleć z kolorami :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam obydwa kolory i mysle,że można z nich zrobić naprawdę wiele fajnych stylizacji;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak, dwa kultowe kolory sezonu wiosna/lato
    sama jestem ciekawa czy w którymś wyjdę
    jeśli chodzi o róż na facecie -> np wersja z czernią bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń