Selfie Look 2015 - podsumowanie

     Witajcie, 
     Styczeń to taki specyficzny miesiąc, w którym z jednej strony podsumowujemy i analizujemy rok poprzedni a z drugiej strony planujemy i stawiamy sobie cele na rok następny. 
     Nie o planach i celach na Nowy Rok dziś a o małym podsumowaniu stylizacyjnym roku ubiegłego. 
     Przeglądając wszystkie  moje tzw. "selfie look" roku ubiegłego muszę stwierdzić (nie skromnie może to teraz zabrzmi), że nie zmieniłbym chyba nic w moich stylizacjach a co więcej chętnie powtórzę je jeszcze raz.  Patrząc po roku czasu na wszystkie looki nie czuję obciachu i nie mówię sobie w głowie "cholera jak ja mogłem to na siebie założyć". Od niewiele ponad roku hołduję zasadzie "mniej znaczy więcej" i sprawdza się ona w 100% w moim przypadku. Co raz częściej stawiam na klasyczne kroje a jeśli chcę "zaszaleć" stawiam na pojedynczy  akcent kolorystyczny. Rok 2015 był to również rok, w którym zacząłem inwestować w rzeczy dobre jakościowo i to chcę również kontynuować w roku 2016. Kiedyś kupowałem ilościowo teraz chcę robić przemyślane zakupy i zamiast 5 ramonesek ze sztucznej skóry, która po jednym sezonie robi się szmatą wolę zainwestować w jedną, dobrą jakościowo. Mam tylko nadzieję, że uda mi się trwać w tym postanowieniu. 

     A jak Wy oceniacie swój rok 2015 pod względem modowym ?  


Pozdrawiam :]

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobre postanowienie! Ja niestety zawsze się skuszę na coś gorszej jakości, co mi się spodoba a potem sobie w brodę pluję bo za dwie/trzy takie rzeczy mogłabym mieć coś naprawdę porządnego! Twoje ssylizacje są przemyślane i bardzo dobre, też bym w nich nic nie zmieniała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam tak samo... a najgorzej na wyprzedażach "a może mi się to kiedyś przyda", "taka cena aż żal nie kupić" a potem zalega w szafie :D

      Usuń
  2. wszystkie stylizacje świetne:) masz super styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre zestawy naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, cały Twój styl jest wart uwagi!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger