Ulubieńcy - Grudzień 2015

     Witajcie w ostatnich ulubieńcach tego roku. Grudzień to chyba mój ulubiony miesiąc w roku głównie ze względu na przedświąteczną gorączkę i święta. Uwielbiam te wszystkie przygotowania do świąt, napiętą atmosferę czy się ze wszystkim zdąży na czas, kupowanie prezentów, ubieranie choinki i strojenie domu na święta. Dlatego nikogo chyba nie zdziwi, że moi ulubieńcy grudnia będą oscylować wokół tematyki świąt.

1. KSIĄŻKA, FILM, TV


 

     Dwa pierwsze świąteczne filmy chyba znają Wszyscy i zbytnio nie muszę się nad nimi rozwodzić. "Kevin sam w domu" i "Ekspres polarny" bo o nich mowa to chyba moje ulubione świąteczne filmy. Kto nie oglądał (czy jest ktoś taki?) to gorąco polecam.


     Trzeci film to dla mnie nowość mimo, że to produkcja z 1992 r. to widziałem ją pierwszy raz. A mam tu na myśli "Opowieść wigilijną Muppetów".  To kolejna ekranizacja słynnej już "Opowieści wigilijnej" Dikensa. W rolę głównych bohaterów wcielają się tu najsłynniejsze kukiełki świata - Mupetty.

2. MUZYKA

     Tu też chyba nikogo nie zaskoczę jak napiszę, że cały grudzień "molestowałem" świąteczne "kawałki". W dużym stopniu umożliwiło mi to "Spotify"na którym znalazłem fantastyczne świąteczne playlisty. Poniżej wstawiam Wam kilka utworów, które w tym roku szczególnie wpadły mi w ucho.






3. ZAPACH




      Bez najmniejszego zawahania mogę stwierdzić, że jeśli grudzień to tylko i wyłącznie zapach mandarynek, pomarańczy, goździków i cynamonu. Dla mnie to zapachy bez których nie wyobrażam sobie okresu przedświątecznego.

4. FASHION


 

     Czerwona krata pod każdą postacią (koszule, szale, kurtki) to chyba mój ulubiony wzór jeśli chodzi o odzież w sezonie jesienno-zimowym. Oczywiście można ją nosić całym rokiem jednak w tych chłodniejszych miesiącach roku sprawdza się chyba najlepiej i dodatkowo nadaje naszym stylizacjom fajnego charakteru.

5. INNE
   

Jeśli chodzi o kategorię "inne" to nie mogę nie wspomnieć o moim niezbędniku miesiąca grudnia, czyli o "Christmas planner" ze sklepu  www.paperchase.co.uk. Genialna sprawa dla Wszystkich miłośników planowania, notowania, zapisywania. 


Drugi ulubieniec z kategorii "inne" to oczywiście moja choinka. Trendy w ubieraniu choinek są różne. Ja jednak od wielu lat jestem wierny ozdobą wykonanym z naturalnych materiałów takich jak słoma, drewno czy filc.

13 komentarzy:

  1. Kevin to zdecydowanie świąteczny klasyk!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevin to must have przed świętami ;)
    do twarzy Ci w kracie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy new year! :)
    Would you like to follow each other? :) Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Fimy na pewno każdy zna i oglądał nie raz ;) Muzyki nie znam, słucham calkiem co innego! ;) Szczęśliwgo Nowego Roku!

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na co dzień słucham czego innego, ale w grudniu wzięło mnie na maxa na "zimowe kawałki" :)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego i realizacji wszystkich planów :)

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger