16 marca 2016

Bomber Jacket - must have sezonu

     Bomber Jacket to bez wątpienia okrycie wierzchnie nr 1 w tym sezonie. Kto jeszcze nie ma w swojej szafie "bombera" to niech szybko się w jakiś zaopatrzy. Wybór w sieciówkach jest ogromny więc myślę, że każdy znajdzie odpowiedni model dla siebie. 
     Ja od kilku już sezonów jestem wielkim fanem tego typu okrycia a w mojej szafie wisi kilka jak nie kilkanaście kurtek typu bomber jacket.  
   
    A skąd w ogóle wziął się "bomber jacket" ? 

     Bomber Jacket, czyli kurtka pilotów powstała podczas pierwszej wojny światowej  na potrzeby sił powietrznych wojsk angielskich i amerykańskich. Kurtka zaprojektowana została głównie z naciskiem na praktyczność. Miała chronić pilotów przed chłodem i warunkami atmosferycznymi i co najważniejsze nie mogła krępować ruchów siedzącego za sterami pilota.

     Poniżej prezentuję Wam moje pomysły na "ogranie" kurtki pilotki i "garść" inspiracji znalezionych w internecie.


Znalezione w sieci:




     Gdzie kupić fajny "bomber" ? 
     Jak już pisałem na początku w tym sezonie kurtkę typu bomber jacket znajdziemy w każdej sieciówce. Co więcej sklepy sieciowe typu Zara, Pull&Bear czy Bershka wprowadziły nawet specjalną zakładkę "Bomber Jasket" żeby ułatwić nam szukanie.
     Postanowiłem jednak zrobić mały research i zebrać poniżej najciekawsze moim zdaniem modele (klikając w zdjęcie przeniesiesz się do sklepu). 






A Wy macie już w swojej szafie kurtkę pilotkę ? 

Pozdrawiam :]

6 komentarzy:

  1. Super są te kurtki:) Podoba mi się ta Twoja ostatnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post:) Kurtki bardzo fajnie się prezentują i sprawdzą się w wielu stylizacjach:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te kurteczki :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, ale takie kurtki sprawdzają sie tylko jak ktoś ma fajny styl w przeciwnym razie mogą wyglądać fatalnie. Twoja zielona jest super!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają bomberki. świetne wybory!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej tych kurtek :) Mnie szczerze powiem jakoś niezbyt przypadły do gustu. Fajne stylizacje oraz inspiracje pokazałeś!

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń