Ulubieńcy - Luty - Marzec 2016

KSIĄŻKA, FILM, TV

     "Humans of New York. Ludzie nowego Jorku" (Brandon Stanton) to książka "napisana" zdjęciami. Książka, która wyzwala w człowieku skrajne emocje od śmiechu, radości, szczęścia po zadumę, smutek a czasami i łezkę w oku. Jak dla mnie jest to ten typ książki, która po raz kolejny uświadamia człowiekowi, że cieszyć się i doceniać trzeba nawet te najmniejsze rzeczy. Gorąco polecam. 


     Są takie seriale, do których lubię wracać i za każdym razem kiedy oglądam je po raz enty wzbudzają we mnie takie same emocje jak za pierwszym razem.
     Bez wątpienia do takich seriali mogę zaliczyć "Miasteczko Twin Peaks". Jeśli ktoś z Was nie miał jeszcze okazji obejrzeć to polecam i gwarantuję, że wciągnie Was totalnie. Kończąc oglądać jeden odcinek ma się ochotę zobaczyć już następny i dowiedzieć się co wydarzy się dalej i tak aż do ostatniego odcinka, w którym dowiadujemy się.... to już dowiedzcie się sami po obejrzeniu.




ZAPACH

    Są takie dni kiedy nie mam ochoty na palenie świec i wówczas "losuję" sobie jakiś wosk i go testuję i albo się polubimy albo nigdy więcej nie spotkamy.
     Tym razem padło na "Lake Sunset" i to był dobry traf. Zakochałem się w tym zapachu. Nie bez powodu zapach ten przedstawiony jest na zdjęciu jako zachód słońca na molo. Ta przepiękna kompozycja ozonu,  drewna i ananasa daje poczucie otaczającego nas ciepłego, świeżego wiosenno-letniego  powietrza po zachodzie słońca. Zapach nie jest nachalny, duszący. Jak dla mnie to był strzał w 10. Jeśli będziecie mieć okazję to gorąco zachęcam do wypróbowania najpierw wosku. Ja już czaję się na jakąś świecę w promocji :)

FASHION

     Bez zastanowienia numerem jeden ostatnich i zapewne kolejnych miesięcy są kurtki typu bomber jacket. W swojej szafie posiadam kilka jak nie kilkanaście różnych modeli. Więcej o nich pisałem we wcześniejszym poście (TU). 


MUZYKA









Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. KOcham Twin Peaks, serial mojego dzieciństwa, genialny i trochę straszny! I kurtki bomber też kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłeś mnie książką - muszę o niej poczytać.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Mimo, że do czytania w niej nie dużo to zdjęcia i ich opisy potrafią wyzwolić w człowieku skrajne emocje.

      Usuń
  3. Wybór utworów muzycznych- stuprocentowo na tak :) Miasteczko Twin Peaks też chętnie zobaczymy :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger