27 kwietnia 2016

Personalizowane jeansy DIY + inspiracje

     Hejka,
     Nie da się nie zauważyć, że jednym z wiodących trendów w tym sezonie są różnego rodzaju naszywki i przypinki, czyli po prostu personalizowanie wszystkiego co się da. Kolorowe naszywki znajdziemy na wszystkim: dżinsowych kurtkach, spodniach, t-shirtach, plecakach, portfelach.      
     Niestety takie rzeczy potrafią czasami w siecówkach słono kosztować i zwyczajnie w świecie nie opłaca nam się czegoś kupować co w kolejnym sezonie może być już nie modne.
     Alternatywą do tego co znajdziemy w sklepach jest nasza wyobraźnia i minimalne zdolności manualne.
     Pokażę Wam dziś jak w łatwy sposób spersonalizować nie dużym kosztem dżinsowe spodnie.
     Potrzebne nam będą do tego dżinsowe spodnie, które na pewno każdy ma w swojej szafie, nitka, igła i oczywiście naszywki. Ja swoje wyszperałem gdzieś w necie i nabyłem za na prawdę nieduże pieniądze. Można kupić takie, które zaopatrzone są w termotaśmę, którą wystarczy tylko przyprasować i gotowe. Ja zdecydowałem się jednak na takie, które trzeba przyszyć a to tylko ze względu na to, że kiedy znudzą mi się już na spodniach po prostu je odpruję a spodnie będę mógł nosić dalej.
 





     Poniżej mam dla Was troszkę inspiracji na temat personalizowania ubrań. 






 

Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. Tak, to fajny pomysł by stunningować spodnie czy kurtkę i mamy ciuch z wybiegu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł;)
    też jakąś zapomnianą rzecz przyozdobie w takie własnie naszywki , ponieważ ogromnie mi się to podoba .
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! ja właśnie kupowałam naszywki na kurtę! :) dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie kiedyś mi się to nie podobało, ale ostatnio te naszywki jakoś sprawiły że uważam, że są całkiem super dodatkiem.
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama ostatnio myślałam o takiej zmianie spodni, ale jakoś zebrać się nie mogę :) Śwketny post:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń