12 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja wsiąkłąm w Twin Peaks :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak wciągnęło, że jak wieczorem zaczynałem oglądać to ze 3-4 odcinki a rano niewyspany :D

      Usuń
  2. uwielbiam takie mixy! czasami można się zainspirować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takimi mixami można się zainspirować :)

      Usuń
  3. bardzo lubię insta miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalne espadryle! sama bym takie chciała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mix :) Kurtka w kwiaty extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mixy zdjęć, może dlatego, że ukazują kawałek normalnego życia. :) Widzę fajne spodnie na ostatnim!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne spodnie z naszywkami! sama szukam takich damskich ale nic ciekawego jeszcze nie udalo mi sie wylapac
    http://aanaxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też szukałem i nic nie znalazłem dlatego postanowiłem zrobić sam :) Polecam. Nie duży koszt a efekt super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger