11 maja 2016

Paski oczyszczające na nos z węglem aktywnym - Cettua - recenzja

     Hejka :)
     Dziś wpadam do Was z recenzją pasków oczyszczających na nos z aktywnym węglem marki Cettua.

     Swoją przygodę z tego typu oczyszczaniem skóry nosa miałem kilka lat temu. Niestety było to totalne niepowodzenie a produkt, którego nazwy nie pamiętam okazał się totalnym bublem. 
     Jednak robiąc ostatnio zakupy online na stronie perfumerii Douglas natknąłem się na płatki z węglem aktywnym Cettua. Poszperałem "na szybko" trochę w internecie na ich temat i zachęcony opiniami wrzuciłem do koszyka i dokonałem zakupu. 

     Zacznijmy jednak od kilku suchych faktów. Za cenę 14,90 zł otrzymujemy w opakowaniu 6 płatków oczyszczających pakowanych każdy z osobna, co jak dla mnie jest plusem bo chcąc zabrać mniejszą ilość na wyjazd nie musimy targać ze sobą całego opakowania - wiecie oszczędność miejsca. 
    
     Aplikacja pasków jest banalnie prosta. Wystarczy dobrze oczyścić twarz i na lekko wilgotną skórę przykleić pasek. Ja dodatkowo po przyklejeniu paska zwilżałem wacik tonikiem i  dociskałem nim pasek tak aby dobrze przywarł do skóry nosa. 
     Po 15 min pasek wysycha i robi się sztywny. Warto tu nadmienić, że w czasie tych 15 min trzymania paska na nosie odczuwa się miły efekt chłodzenia (przynajmniej ja taki mam). 
     W końcu po upływie określonego czasu przychodzi pora na zerwanie paska i ocenę efektów. 

     No właśnie, a jaki jest efekt ? 
     Muszę przyznać, że byłem miło zaskoczony kiedy zerwałem pierwszy pasek a na nim gołym okiem zobaczyłem "jeżyka" z zaskórników i innych "śmieci". Oczywiście pojedyncze przyklejenie paska nie pozbawi nas wszystkiego czego chcemy, ale po zużyciu wszystkich śmiało mogę powiedzieć, że zauważyłem poprawę na swoim nosie. Chociaż nie jest to jeszcze w 100% efekt jaki chciałbym osiągnąć to paski marki Cettua spełniają swoją rolę i śmiało mogę je polecić. 

     Minusy ? 
     Minus mają jeden a mianowicie ich rozmiar. Paski mogłyby być zdecydowanie większe i wówczas idealnie pokrywałyby cały nos i okolice mu przyległe. 

     Podsumowując śmiało mogę je polecić bo spełniają swoje zadanie i w bardzo fajny i przyjemny sposób oczyszczają nos. 

Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie dodałeś zdjęć przed i po użyciu pasków :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem tak zrobić tylko stwierdziłem, że oszczędzę Wam widoku moich "śmieci" z nosa :D

      Usuń
  2. Używałam już różnych pasków i średnio działały. Może spróbuje te.
    <3

    https://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nich nie słyszałam a te, które do tej pory stosowałam też były bublem.
    Chyba skuszę się na te i dam nosowi jeszcze jedną szansę.

    http://www.simplethingsbyjok.c...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu produkty, ale tego jeszcze nie stosowałam:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń